واکنش وزارت خارجه عراق به شعارهای صهیونیستها


واکنش وزارت خارجه عراق به شعارهای صهیونیستها

وزارت خارجه عراق در بیانیه ای رسمی اظهارات و شعارهای تبلیغاتی بنیامین نتانیاهو در الحاق سرزمین های فلسطینی به مناطق اشغالی را محکوم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از پرس تیوی، وزارت خارجه عراق در بیانیه ای رسمی اظهارات و شعارهای تبلیغاتی بنیامین نتانیاهو در الحاق سرزمین های فلسطینی به مناطق اشغالی را محکوم کرد. این وزارتخانه در بیانیه خود تلاش صهیونیستها برای گرفتن حقوق مردم فلسطین را بیهوده قلمداد کرد.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو چند هفته پیش دوباره موضوع الحاق کرانه باختری به شهرکهای یهودی نشین را مطرح کرد. یکی از شعارهای انتخاباتی نتانیاهو در سرزمین های اشغالی افزایش واحدهای یهودی نشین است.

خبرگزاری فرانسه گفت که نتانیاهو و حزب لیکود در تلاش هستند تا حداکثر مشارکت و کسب رأی را از دیگر احزاب راست گرا به دست آورند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در جمع شهرک نشین اهی الکانا گفت: قصد داریم حاکمیت یهودی را به عنوان در همه جای جهان اعلام کنیم.

نتانیاهو روز جمعه در سخنرانی جدید خود قول الحاق یک روستای فلسطینی در کرانه باختری را به شهرک های یهودی نشین وعده داد. در واکنش به این اظهارات احمد صحاف سخنگوی وزارت خارجه عراق این سخنان را محکوم کرد.

صائب ارکات ، دبیرکل سازمان آزادی بخش فلسطین در واکنش به سخنان نتانیاهو از جامعه جهانی خواست نسبت به تجاوزکاری های صهیونیستها اقدام لازم را انجام دهند.

وی در توییتر خود نسبت به اقدامات خطرناک نتانیاهو در منطقه هشدار داد و گفت در صورت ادامه چنین اقدامات با واکنش سخت فلسطینی ها روبرو خواهند شد.

پایان پیام/42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها