نگاهی به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری قدر زنجان


کانون فرهنگی و هنری قدر تیپ 216 کوی سازمانی غدیر زنجان یکی از کانون های فعال شهرستان زنجان به شمار می آید که با اجرای برنامه های متنوع، تعداد اعضای کانون های خود را به بیش از 2 هزار عضو رسانده است.

خبرگزاری شبستان- زنجان: کانون های فرهنگی و هنری مساجد، مراکزی در جوار مساجد هستند که در ابتدای راه با هدف مقابله با هجمه فرهنگی دشمنان شکل گرفتند، با تصویب اساسنامه ستاد هماهنگی کانون های مساجد، برنامه ریزی، نظارت، هماهنگی، انسجام و تقویت امور کانون های مساجد در دستور کار قرار گرفت و این مراکز با قوت بیشتری در جهت توانمندسازی جوانان به عنوان منابع و سرمایه های عظیم انسانی برای رشد و توسعه کشور به جلو حرکت کردند.

نگاهی به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری قدر زنجان

در استان زنجان هم کانون های فرهنگی و هنری مساجد رسالت خود را با برگزاری کلاس های متعدد فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی بالاخص در فصل تابستان عملیاتی کرده و با دعوت از جوانان و نوجوانان، تلاش خود را برای حضور حداکثری این قشر و تربیتی نسل معتقد به آرمان های انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و سربازانی متعهد برای مقام معظم رهبری به کار بسته اند.

کانون فرهنگی و هنری قدر تیپ 216 کوی سازمانی غدیر زنجان هم در زمره کانون هایی است که با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی تعداد اعضای کانون های خود را به بیش از 2 هزار عضو رسانده است.

نگاهی به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری قدر زنجان

تنوع فعالیت های این کانون تاحدی است که مدیرمسئول کانون به دنبال ایجاد محلی با کاربری فرهنگی، هنری، آموزشی و ورزشی با مساحت بیشتر است تا بتواند فعالیت های کانون را با جذب اعضای جدید خارج از مجموعه کوی سازمانی ارتقا دهد.

«مهدی سحاب مرادی»، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری قدر زنجان در این خصوص به خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: در 6 ماهی که مدیریت کانون به بنده سپرده شد، توانستم تعداد اعضای کانون را به بیش از 2 هزار نفر افزایش دهم.

نگاهی به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری قدر زنجان

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 21 رشته در کانون به اعضاء آموزش داده می شود، تصریح کرد: آموزش قرآن کریم در رشته های تفسیر، روخوانی، تجوید، احکام، کلاس های اخلاق، حلقه های معرفت، کلاس های ورزشی در رشته های والیبال، کاراته، فوتبال و ژیمناستیک، دوره های فنی و حرفه ای در رشته های تراشکاری، برق خودرو، تعمیر موبایل و دوره های علمی در بخش آموزش زبان خارجی از اهم دوره های این کانون است.

نگاهی به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری قدر زنجان

مدیرمسئول کانون فرهنگی و هنری قدر زنجان با اشاره به اینکه کانون، از برگزاری دوره های سبک زندگی و خانواده هم غافل نشده است، تصریح کرد: به همین منظور برگزاری دوره های سبک زندگی، آسیب شناسی فضای مجازی، ایمن سازی محیط کار، آموزش قوانین شهروندی و مشاوره به خانواده ها در کارنامه این کانون به ثبت رسیده است.

نگاهی به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری قدر زنجان

وی با اشاره به اینکه کانون مجهز به دو کتابخانه با 3 هزار جلد کتاب است، گفت: در صورت نهایی شدن مکان جدید کانون، فعالیت های کانون ارتقاء خواهد یافت و بی شک نیازمند امکانات بیشتری خواهیم بود.

مرادی با یادآوری اینکه برنامه های ورزشی هم از اقبال خوبی در بین اعضای کانون برخوردار است، خاطرنشان کرد: به همین منظور مسابقات کاراته به میزبانی تیپ 216 زرهی زنجان و با همکاری کانون فرهنگی و هنری قدر و با حضور 9 تیم از زنجان و یک تیم از تهران در سالن ورزشی مادر و کودک برگزار شد.

نگاهی به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری قدر زنجان

وی افزود: این مسابقات با هدف گرامیداشت شهید سرلشگر غلامرضا مخبری برگزار شد و تیم تیپ 216 زرهی ارتش زنجان مقام اول را کسب کرد.

نگاهی به فعالیت های کانون فرهنگی و هنری قدر زنجان

پایان پیام/73

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس