کتاب تعرفه ها در شورای عالی بیمه سلامت بازنگری می شود


کتاب تعرفه ها در شورای عالی بیمه سلامت بازنگری می شود

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از مهر  به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد رضوی، افزود: در شرایط مشکلات اقتصادی کشور، نمی توان با همان روش قبلی اقدامات را انجام داد به خصوص در حوزه سلامت که با اقتصاد ارتباط مستقیمی دارد. وی ادامه داد: باید توجه داشت که...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از مهر

به گزارش خبرگزاری مهر، سید سجاد رضوی، افزود: در شرایط مشکلات اقتصادی کشور، نمی توان با همان روش قبلی اقدامات را انجام داد به خصوص در حوزه سلامت که با اقتصاد ارتباط مستقیمی دارد.

وی ادامه داد: باید توجه داشت که منابع محدود است و امکان اینکه دولت منابع یک بخش را به بخش‌های دیگر منتقل کند، بعید به نظر می‌رسد بنابراین ما باید فعالیت‌ها و کارایی را افزایش و هزینه‌ها را کاهش دهیم و از همه مهمتر مراقب قشر ضعیف جامعه باشیم تا در بهداشت و مراجعه به مراکز درمانی دچار مشکل نشوند.

رضوی، بر اهمیت اجرای خرید راهبردی به منظور مدیریت هزینه‌های نظام سلامت تاکید کرد و گفت: خرید راهبردی در برخی مراکز با همکاری وزارت بهداشت و سازمان‌های بیمه گر انجام می شود. در شرایط موجود ضرورت خرید راهبردی را بیش از پیش احساس می کنیم و سازمان‌های بیمه‌گر در این زمینه به طور جد فعالیت می کنند.

وی بر همکاری دبیرخانه شورای عالی بیمه به منظور اجرای خرید راهبردی در کشور تاکید کرد و افزود: شورای عالی بیمه در این زمینه با سازمان‌های بیمه‌گر همکاری دارد که تا رسیدن به اهداف تداوم خواهد داشت.

دبیر و رییس دبیرخانه شورای عالی بیمه سلامت، گفت: بحث بازنگری کتاب تعرفه در دستور کار این شورا قرار گرفته است.

کد خبر 4713950
کتاب تعرفه ها در شورای عالی بیمه سلامت بازنگری می شود حبیب احسنی پور

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا