تائید تولید محصولات تمام الکتریکی AMG


تائید تولید محصولات تمام الکتریکی AMG

مرسدس-ای ام جی هم‌اکنون طیف متنوعی از خودروهای الکتریکی شده از جمله CLS 53، E53 و GLE 53 را عرضه می‌کند و حالا هم تائید شده که این شرکت تولید خودروهای تمام الکتریکی را نیز در دستور کار قرار داده است. اولا کالنیوس مدیرعامل دایملر در مصاحبه با اتوکار گفته است: ما باید به نقطه‌ای... The post تائید تولید محصولات تمام الکتریکی AMG appeared first on...

مرسدس-ای ام جی هم‌اکنون طیف متنوعی از خودروهای الکتریکی شده از جمله CLS 53، E53 و GLE 53 را عرضه می‌کند و حالا هم تائید شده که این شرکت تولید خودروهای تمام الکتریکی را نیز در دستور کار قرار داده است.

تائید تولید محصولات تمام الکتریکی AMG
اولا کالنیوس مدیرعامل دایملر در مصاحبه با اتوکار گفته است:

ما باید به نقطه‌ای برسیم که در آن قوای محرکه‌ی محصولات خیلی مهم نباشد زیرا AMG فقط به تجربه‌ای که مشتریان دارند مربوط می‌شود. به همین دلیل است که نه تنها کار روی محصولات الکتریکی شده‌ی AMG را انجام می‌دهیم بلکه اولین خودروی تمام الکتریکی این شرکت نیز در دست توسعه است.


کالنیوس نگفته که کدام محصول مرسدس برای اولین بار دارای نسخه‌ی الکتریکی AMG خواهد بود اما خبرهای قبلی به EQS به عنوان کاندید احتمالی اشاره کرده‌اند. این سدان تمام الکتریکی اخیراً به فرم کانسپت در فرانکفورت به نمایش درآمد.

تائید تولید محصولات تمام الکتریکی AMG
شایعات نشان می‌دهند EQS در نسخه‌ی الکتریکی AMG قدرت فراتر از 600 اسب بخار خواهد داشت. البته برای مقایسه باید دانست پورشه تایکان توربو از دو پیشرانه‌ی الکتریکی با قدرت 671 اسبی استفاده کرده و نسخه‌ی توربو S آن در حالت اووربوست قدرت قابل‌توجه 751 اسب بخاری دارد.

تائید تولید محصولات تمام الکتریکی AMGMercedes-Benz SLS AMG Coupe Electric Drive

اما صرف‌نظر از نوع محصولی که در نظر گرفته می‌شود، محصولات الکتریکی AMG محبوب‌تر از SLS الکتریک درایو قبلی خواهند بود. گفته شده بود که از این خودروی اسپورت و الکتریکی کمتر از 100 دستگاه فروخته شده است. SLS الکتریک درایو دارای چهار پیشرانه با قدرت 740 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتون متر بوده و شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت 3.9 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 250 کیلومتر در ساعتی داشته است.

تائید تولید محصولات تمام الکتریکی AMGMercedes-Benz SLS AMG Electric Drive

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پایان ماجراجویی آمریکا در آفریقا