بازی Final Fantasy 7 Remake دارای یک حالت «کلاسیک» خواهد بود


بازی Final Fantasy 7 Remake دارای یک حالت «کلاسیک» خواهد بود

اسکوئر اینکس (Square Enix) می‌گوید که بازی Final Fantasy 7 Remake دارای حالتی خواهد بود که تجربه‌ی همان نسخه‌ی اصلی را به بازیکن ارائه خواهد داد. روی صحنه‌ی Tokyo Game Show 2019 اعلام شده است که بازی Final Fantasy 7 Remake از یک حالت کلاسیک برخوردار خواهد بود که مکانیک‌های مبارزه‌ی نسخه‌ی اصلی را از دوباره برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. به...

اسکوئر اینکس (Square Enix) می‌گوید که بازی Final Fantasy 7 Remake دارای حالتی خواهد بود که تجربه‌ی همان نسخه‌ی اصلی را به بازیکن ارائه خواهد داد.

روی صحنه‌ی Tokyo Game Show 2019 اعلام شده است که بازی Final Fantasy 7 Remake از یک حالت کلاسیک برخوردار خواهد بود که مکانیک‌های مبارزه‌ی نسخه‌ی اصلی را از دوباره برای بازیکنان به ارمغان خواهد آورد. به این ترتیب، باید برای پُر شدن ATB Gauge صبر کنید و سپس حرکت خود را بزنید و ضربه را به دشمن پیش روی‌تان وارد کنید؛ این یعنی همان تجربه‌ی نوبتی‌ کلاسیک.

در حالت معمولی Final Fantasy 7 Remake، درجه‌ی ATB Gauge به‌طور مکرر با ضربات شما پُر می‌شود. در حالت کلاسیک این به‌صورت خودکار عمل می‌کند و شما نیازی ندارید که کاری برای پُر شدن آن انجام دهید.

اسکوئر اینکس در توئیتی در این مورد چنین بیان گفته است:

کسانی که Final Fantasy 7 Remake را در حالت کلاسیک تجربه می‌کند لازم نیست که نگران جنبه‌ی اکشن سیستم مبارزات باشد. و به‌جای آن می‌تواند بر روی انتخاب فرمان‌ها تمرکز کند و Final Fantasy 7 Remake را مثل همان عنوان اصلی و کلاسیک نقش‌آفرینیِ مبتنی بر منو بازی کنند!

Final Fantasy 7 Remake در 3 مارچ 2020 مصادف با 13 اسفند 1398 بر روی پلی‌استیشن 4 منتشر خواهد شد.

بازی Final Fantasy 7 Remake دارای یک حالت «کلاسیک» خواهد بودبازی Final Fantasy 7 Remake دارای یک حالت «کلاسیک» خواهد بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در