سازنده‌ی بازی Borderlands 3 از مشکلات اسپلیت اسکرین آگاه است


سازنده‌ی بازی Borderlands 3 از مشکلات اسپلیت اسکرین آگاه است

استودیوی «گیرباکس سافت‌ور» (Gearbox Software) آگاهی خود نسبت به مشکلات تجربه‌ی بازی Borderlands 3 به‌صورت اسپلیت اسکرین (Split Screen) را اعلام کرده است. بازی Borderlands 3 و نکاتی که پیش از خرید آن باید بدانید تجربه‌ی کوآپ به پیروی از نسخه‌های قبلی، یکی از بخش‌های اصلی بازی Borderlands 3 هم به شمار می‌رود و مثل گذشته بیشتر از یک راه برای بازی...

استودیوی «گیرباکس سافت‌ور» (Gearbox Software) آگاهی خود نسبت به مشکلات تجربه‌ی بازی Borderlands 3 به‌صورت اسپلیت اسکرین (Split Screen) را اعلام کرده است.

تجربه‌ی کوآپ به پیروی از نسخه‌های قبلی، یکی از بخش‌های اصلی بازی Borderlands 3 هم به شمار می‌رود و مثل گذشته بیشتر از یک راه برای بازی کردن با یک همراه وجود دارد. می‌توانید با یک نفر دیگر به‌طور آنلاین همراه شوید یا اینکه به‌صورت آفلاین به تجربه‌ی بازی به‌صورت اسپلیت اسکرین با دوست خود بنشینید. با این حال، گزینه‌ی دوم ظاهراً آن‌طور که باید عملکرد سالمی را ارائه نمی‌دهد و بازیکنان از لَگِ قابل توجهی طی صحنه‌های خاص رنج می‌برند. بازیکنان نارضایتی خود نسبت به لگ و عدم وجود اسپلیت اسکرین عمودی را ابراز کرده‌اند و خوشبختانه سازندگان از این موضوع آگاهی دارند.

یک سخن‌گوی شرکت 2K Games در این باره گفته است که تیم سازنده‌ی بازی Borderlands 3 از این مشکلات آگاهی دارد و درحالی که کار بر روی رفع آن‌ها و بهینه‌سازی هرچه بهتر این عنوان در جریان دارد، توصیه‌هایی را ارائه کرده است.

ما از این موضوع آگاه هستیم که در برخی موارد طی تجربه‌ی کوآپ اسپلیت اسکرین، بازیکنان هنگامی که در مبارزه‌ی شدیدی هستند و یکی از بازیکنان به ECHOdevice می‌رود و با درخت مهارت‌ها و منوها کار می‌کند، لگ را تجربه می‌کنند. درحالی که ما همچنان بر روی بهینه‌سازی تجربه‌ی Borderlands 3 کار می‌کنیم، توصیه‌مان این است که بازیکنان پیش از مبارزات بزرگ آماده باشند و در حین درگیری همراه خود را برای مبارزه به‌صورت تک‌نفره ترک نکنند!

اسپلیت اسکرین بر روی نسخه‌ی پی‌سی Borderlands 3 به کل موجود نیست و روی پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان نیز تنها به‌صورت افقی مهیا است. وقتی از سخن‌گوی شرکت 2K Games درباره‌ی احتمال اضافه شدن اسپلیت اسکرین عمودی پرسیده شده، وی پاسخ داده است که «در حال حاضر برنامه­‌ای برای افزودن اسپلیت اسکرین عمودی وجود ندارد».

البته این مشکلات در تجربه‌ی اسپلیت اسکرین فقط مختص Borderlands 3 نیستند و بسیاری از عناوین امروزه نیز از آن رنج می‌برند. با این حال، به نظر می‌رسد که در حال حاضر Borderlands 3 را باید یا به‌صورت تک‌نفره یا کوآپِ آنلاین بازی کنید تا سازندگان نهایتاً بهبودها و بهینه‌سازی لازم را اعمال کنند.

Borderlands 3 که تا به اینجای کار بازخوردهای مثبتی را از سوی بازیکنان و منتقدان دریافت کرده است، هم‌اکنون در دسترس پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار دارد.

نظر شما راجع به بازی Borderlands 3 چیست؟

سازنده‌ی بازی Borderlands 3 از مشکلات اسپلیت اسکرین آگاه استسازنده‌ی بازی Borderlands 3 از مشکلات اسپلیت اسکرین آگاه است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)