همکاری اولیا، شرط اصلی برای نظارت بر رانندگان سرویس مدارس


همکاری اولیا، شرط اصلی برای نظارت بر رانندگان سرویس مدارس

خرم‌آباد - ایرنا - رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: اولیای دانش‎آموزان برای نظارت بیشتر بر رفتار رانندگان سرویس مدارس با پلیس همکاری کنند.

سرهنگ مرتضی چغلوند روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه با نزدیک شدن ماه مهر تمهیدات ویژه پلیس برای رانندگان سرویس مدارس در استان اجرایی می شود، اظهار داشت:در پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان شعبه جداگانه‌ای برای بررسی و نظارت بر عملکرد رانندگان سرویس مدارس ایجاد شده تا به تخلفات این گروه از رانندگان رسیدگی شود.

وی افزود: شرکت در کلاس های آموزشی، رعایت قوانین و مقررات، عدم استفاده از خودرو فرسوده، داشتن گواهینامه پایه ۲، متاهل بودن و عدم داشتن اعتیاد از مواردی است که باید رانندگان سرویس مدارس و اسنپ ها آن را رعایت کنند.

به گفته وی رانندگان سرویس های مدارس علاوه بر تمدید دوره ای کارت سرویس خود باید آموزش های لازم را فرا بگیرند و افرادی که نیز مایل به دریافت سرویس هستند شرایط آنان توسط پلیس محرز می شود و پس از آن کارت را دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه خودروی سرویس مدرسه باید دارای بیمه نامه معتبر باشد ، ادامه داد: اولیای دانش آموزان در صورتی که فرد دیگری بجز راننده انتخاب شده سرویس برای جابجایی فرزندانشان مراجعه کرد به پلیس اطلاع دهند.

رییس پلیس راهور لرستان هدف از نظارت بر رانندگان سرویس مدارس و اسنپ ها را سلامت فرزندان و سلامت جامعه عنوان کرد و گفت که این نظارت ها می تواند از بروز مسایل اخلاقی و اجتماعی جلوگیری کند.

۳۲۱۰/۶۰۶۰

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود