کاپیتان نفت مسجدسلیمان: می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم


کاپیتان نفت مسجدسلیمان: می‌توانستیم استقلال را شکست بدهیم

اهواز - ایرنا - کاپیتان نفت مسجدسلیمان گفت: اگر در زدن ضربات آخر دقت بیشتری داشتیم می‌توانستیم تیم فوتبال استقلال تهران را شکست دهیم.

به گزارش ایرنا محمد طیبی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در جمع خبرنگاران گفت: بازی خوبی بود و ۲ تیم هجومی کار کردند، در کل گرفتن یک امتیاز هم از استقلال برای ما خوب بود.

وی افزود: شرایط تیم ما روز به روز بهتر می شود البته بازیکنان جدید به هماهنگی بیشتر نیاز دارند. روند تیم رو به رشد است و به آینده امیدوار هستیم.

حبیب فرعباسی دروازه بان نفتی ها گفت: در این فصل بازیکنان زیادی به تیم اضافه شدند که نیاز به هماهنگی دارند. امشب برابر استقلال خوب ظاهر شدیم و موقعیت های خوبی روی دروازه حریف خلق کردیم.

وی با بیان اینکه خوشحالم که شرمنده هواداران نشدیم افزود: ما برای برد وارد میدان شدیم اما گرفتن یک امتیاز هم غنیمت است. تاکنون از سه بازی سخت امتیاز کسب کردیم و کادر فنی از عملکرد تیم راضی است.

حامد نورمحمدی بازیکن نفت مسجد سلیمان هم گفت: در نیمه دوم تیم برتر میدان بودیم و استقلال حرفی برای گفتن نداشت. روی یک موقعیت ایستگاهی به گل رسیدیم و خوشحالم که این افتخار به من رسید تا زننده گل باشم.

وی افزود: تمام مجموعه باشگاه برای پیروزی در هر بازی تلاش می کنند و هوادارانمان این موضوع را به خوبی درک می کنند اما همچنان بازی های سختی در پیش داریم و باید بیشتر تلاش کنیم.

دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و استقلال تهران در ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجد سلیمان شامگاه یکشنبه با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

۹۸۷۹ / ۶۰۳۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا