لزوم نگاه جدی متولیان در تعیین اعتبار سازمان‌های بیمه‌گر


لزوم نگاه جدی متولیان در تعیین اعتبار سازمان‌های بیمه‌گر

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه  بینا به نقل از ایسنا  ، علی اکبر حق دوست گفت: دولت براساس شرایط، میزانی را به عنوان بودجه سالیانه برای بیمه سلامت در نظر می‌گیرد، لذا بیمه سلامت باید تلاش کند که بودجه را به بهترین شکل ممکن هزینه کند.وی افزود: هزینه‌های جاری بیمه سلامت...

به گزارش شبکه خبری بانک و بیمه "بینا" به نقل از ایسنا

، علی اکبر حق دوست گفت: دولت براساس شرایط، میزانی را به عنوان بودجه سالیانه برای بیمه سلامت در نظر می‌گیرد، لذا بیمه سلامت باید تلاش کند که بودجه را به بهترین شکل ممکن هزینه کند.

وی افزود: هزینه‌های جاری بیمه سلامت بسیار بیشتر از بودجه‌ای است که سالانه از سوی دولت به آن اختصاص پیدا می‌کند. همچنین متولیان ارایه دهنده خدمت، بیمه را به عنوان صندوق در نظر می‌گیرند.

بنابر اعلام روابط عمومی سازمان بیمه سلامت، حق دوست تاکید کرد: تعامل قابل قبولی میان بیمه و وزارت بهداشت به عنوان متولی اصلی در بحث خرید راهبردی خدمات وجود دارد، اما ممکن است میان بیمه و وزارت بهداشت برخی اختلاف نظرها دیده شود.

مشاور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت اظهار داشت: بودجه بیمه سلامت مشخص بوده و از سوی دیگر بسته‌های ارایه خدمت توسط شورای عالی بیمه مشخص شده است. روند افزایش سن، بار بیماری‌ها و افزایش پوشش بیمه‌ای نیز در هزینه‌کرد اعتبارات بی‌تاثیر نیست. بنابراین تلاش جمعی دولت و وزارت بهداشت برای افزایش برابری و کاهش نابرابری‌ها در ارایه خدمت تاثیر قابل توجهی دارد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی