به گزارش خبرگزاری برنا دراصفهان، هفته سوم لیگ برتر فوتبال با دیدار ذوب آهن و تراکتور در ورزشگاه فولادشهر پیگیری شد.

در این دیدار شاگردان منصوریان در ۱۵ دقیقه ابتدایی بازی بهتری ارائه کردند اما پس از آن بازی به تعادل کشیده شد و موقعیت های کمی روی دروازه ها خلق شد که یا با بی دقتی بازیکنان دو تیم هدر می رفت و یا واکنش دروازه بان ها را به همراه داشت. اما از اتفاقات نیمه نخست می توان به مصدومیت امیر ارسلان مطهری اشاره کرد که باعث شد این بازیکن در دقیقه ۷ مجبور به ترک زمین با برانکارد شود و جای خود را به علیرضا منظمی بدهد.

در نیمه دوم ذوب آهن به مراتب بهتر از تراکتور ظاهر شدند ولی علیرغم ایجاد موقعیت های متعدد خطرناک نتوانستند توپی را وارد دروازه رشید مظاهری کنند تا این مسابقه با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

در ادامه حواشی این دیدار را می خوانید:

* طبق اعلام گوینده ورزشگاه ۲۵۰۰ تماشاگر برای دیدن این بازی به ورزشگاه آمده بودند که تعداد هواداران ذوب آهن به نسبت قبل بسیار بیشتر بود.

* پیش از آغاز مسابقه رشید مظاهری که شش سال پیراهن ذوب آهن را بر تن می کرد و امسال راهی تراکتور شد برای گرم کردن به زمین آمد که مورد تشویق هواداران دوتیم قرار گرفت.

* مظاهری در حین گرم کردن با محمد باقر صادقی دروازبان این فصل ذوب آهن خوش و بش کرد و عکس یادگاری گرفت.

* پس از مراسم آغازین مسابقه علیرضا منصوریان و کادر فنی ذوب آهن به سمت نیمکت تراکتور رفتند و به دیزلی نیمکت نشینان آن ها خوش آمد گفتند.

* پیش از آغاز مسابقه، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن با اهدای گل و هدیه به رشید مظاهری از زحمات شش ساله او تجلیل کردند.

* منصور ابراهیم زاده از مربیان اسبق ذوب آهن و مهدی رجب زاده بازیکن اسبق ذوب آهن از جایگاه ویژه نظاره گر این مسابقه بودند.