استراماچونی: اسماعیلی مستحق اخراج نبود


استراماچونی: اسماعیلی مستحق اخراج نبود

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: معتقدم داور در خصوص کارت زرد دوم اسماعیلی عجله کرد و این بازیکن مستحق اخراج نبود.

به گزارش ایرنا آندره‌آ استراماچونی یکشنبه شب بعد از تساوی تیمش مقابل نفت مسجد سلیمان در نشست خبری اظهار داشت: ما شروع خوبی در این دیدار داشتیم و به گل هم رسیدیم. نزدیک شدن تیم ما به دروازه حریف در همان ابتدای بازی خوب بود و به خوبی این کار را انجام دادیم. در نیمه دوم باز هم می‌خواستیم گل دوم را بزنیم و حتی سعی کردیم بازی را ببندیم که متاسفانه روی یک ضربه آزاد گل خوردیم.

وی با بیان اینکه در این بازی موقعیت های خوبی داشتیم و از حریف بهتر بودیم اما ۲ امتیاز از دست دادیم گفت: قطعا تیمی که بازیکنان جدید جذب می‌کند زمان می‌برد تا به هماهنگی و هارمونی لازم برسد، زمانی که ۱۰ نفره بودیم شانس های بهتری برای گل داشتیم و حتی ضربه مرتضی تبریزی با اختلاف کم به بیرون رفت.

استراماچونی افزود: ما به دنبال گرفتن امتیاز هستیم اما تا اینجا ۲ امتیاز گرفتیم که طبیعتا ناراضی هستیم پس باید روش‌مان را تغییر دهیم. تلاش می‌کنیم امتیازات دیگر مسابقات را به دست بیاوریم. امشب تا دقیقه ۶۰ بازی خوبی کردیم و اصلا دفاع نکردیم.

وی ادامه داد: بدترین قسمت مسابقه امشب این بود که ۳ بازیکن خود برای دربی از دست دادیم، دیاباته و مهدی قائدی که مصدوم شدند و اسماعیلی هم محروم است.

سرمربی استقلال ادامه داد: معتقدم خطای دوم اسماعیلی اصلا کارت زرد هم نداشت و من اصلا آن را خطای مستحق کارت زرد نمی‌دانم، حرکت اسماعیلی حتی یک خطای ساده هم نبود.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و استقلال با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در