منصوریان: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم/ سه امتیاز این بازی حق ما بود


منصوریان: به تک تک بازیکنانم افتخار می‌کنم/ سه امتیاز این بازی حق ما بود

سرمربی ذوب آهن عقیده دارد تیمش باید برابر تراکتور به برتری می‌رسید.

سرمربی ذوب آهن عقیده دارد تیمش باید برابر تراکتور به برتری می‌رسید.

به گزارش ایلنا، علیرضا منصوریان سرمربی تیم ذوب آهن در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل تراکتور گفت:کیفیت بازی طبق پیش بینی ها بالا بود چون تراکتور تیم خوبی است اما از عملکرد بازیکنانم راضی هستم. بازیکنان تراکتور را آنالیز کرده بودیم و به بازیکنانم افتخار می کنم.

وی ادامه داد: امروز هر کاری که از بازیکنان جوانمان خواستیم داخل زمین انجام دادند و بازیکنان بزرگتر هم به خوبی آنها را داخل زمین رهبری کردند. ما فقط در زدن ضربات نهایی خوب نبودیم هر چند که به خوش‌شانی اعتقاد ندارم چرا که باید با تلاش زیاد به نتیجه رسید و من به این مساله معتقدم و این مسائل است که خوش شانسی و بدشانسی را برای ما به ارمغان می‌آورد. ما در 10 دقیقه پایانی خوب به توپ ضربه نزدیم هرچند که امروز این سه امتیاز حق ما بود. ما خیلی خوب تراکتور را کنترل کردیم و به زیبایی‌های فوتبال افزودیم اما سه امتیاز داخل خانه را نگرفتیم.

سرمربی ذوب آهن درخصوص وضعیت دروازه‌بانان تیم تصریح کرد:ما محمدباقر صادقی را داریم و یوسف بهزادی را هم با برنامه خریدیم. بهزادی را به تیم آوردیم تا اگر صادقی بالانس روحی نبود از او استفاده کنیم. هرچند که ما او را با برنامه جذب کردیم چون او سال قبل یازده بار و این فصل دو بار دروازه خودش را بسته نگه داشت و به نوعی رکوردار این مساله است و روی دروازه‌بان سوم هم حساب کردیم چرا که او از سرمایه‌های ذوب آهن است. امروز کل تیم ما در کارهای دفاعی خوب بود و من از آنها راضی هستم اما افسوس من این است که علیرضا منظمی بدون گرم کردن به جای ارسلان مطهری به بازی آمد هرچند که او هم نمره قبولی گرفت و این وظیفه ما است که او را مدیریت کنیم و رو به جلو ببریم.

منصوریان درخصوص اینکه باز هم بازیکنان ذوب آهن زیاد مصدوم می‌شوند تصریح کرد:برخی مصدومیت‌ها به عملکرد تمرینی برمی‌گردد اما وقتی ارسلان مطهری در بازی با الاتحاد عربستان توسط دفاع این تیم به تیر دروازه خورد دیگر این مسائل به کارهای تمرینی ربطی ندارد. امروز هم خطای عجیبی روی او انجام شد و من قصد ندارم الان درخصوص داوری حرف بزنم اما روی مچ ارسلان رفتند و خوش‌شانس بود که از ناحیه رباط مصدوم نشد چرا که ما فکر می‌کردیم از ناحیه رباط مصدوم شده است و باید مصدومیت او را مدیریت کنیم.من به فوتبال درگیر شونده و پرس در زمین اعتقاد دارم اما برخی از مصدومیت‌ها دست ما نیست.لیگ برتر فرسایشی است و احتمال مصدومیت زیاد می‌شود. امروز 24 خطا انجام شد که باید داور 5 کارت زرد می‌داد اما به نظر من ناظمی داور این بازی خیلی خوب بازی را مدیریت کرد و ادامه بازی را عالی انجام می‌داد و به نظرم نسبت به 3-2 فصل قبل پیشرفت خوبی داشته است. او خیلی با دقت سوت می‌زد و بازی را خوب اداره می‌کرد. البته تعداد خطاها امروز زیاد بود و این مساله شاید به تیم ما آسیب بزند و ما هم تیم فوق‌العاده پولداری نیستیم که بتوانیم خیلی زود بازیکن جایگزین بگیریم و باید از همین جوان‌ها که سرمایه ذوب آهن هستند استفاده کنیم.

سرمربی ذوب آهن درمورد قضاوت داور بازی هم تصریح کرد: شرایط به گونه‌ای بود که داور می‌توانست کارت‌های زرد بیشتری بدهد اما طبیعی است که ما می‌خواهیم آنها بیشتر اخراج شوند و آنها هم می‌خواهند که از ما بیشتر اخراج شود. هر چند که خشونت بازی بالا بود. ما تیمی هستیم که عنوان تیم اخلاق را هم کسب کردیم و سعی می‌کردیم که حرفه‌ای باشیم اما به هر حال مدیریت بازی دست داور است و آقای ناظمی امروز خیلی شیک و باکلاس داوری کرد حتی اگر در دقیقه 94 هم گل می‌خوردیم باز هم همین حرف‌ها را می‌زدم و نمی‌شود از قضاوت داور ایراد گرفت.

منصوریان درباره اینکه کیفیت ذوب آهن ارتقا پیدا کرده و وقفه لیگ به شما کمک کرده تصریح کرد: ما بعد از بازی با الاتحاد آمادگی شروع لیگ را داشتیم و می‌خواستیم که با تجربه‌تر بازی کنیم چرا که از دو بازی سنگین آمدیم اما نمی‌شود جلو وقفه لیگ را گرفت چرا که لبخندی که بازی‌های ملی بر لب مردم می‌آورد از هر چیزی مهمتر است و اولویت برای همه ما پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران است.گاهی این وقفه‌ها از شما امتیاز می‌گیرد و گاهی هم به شما امتیاز می‌دهد اما ما نقشه یکسال آینده را تا هفته آینده به مدیریت باشگاه خواهیم داد و طبق برنامه با جزئیات پیش می‌رویم و حتی وقفه‌های لیگ را هم محاسبه می‌کنیم و با انجام بازی‌های دوستانه آن را جبران خواهیم کرد.

سرمربی تیم ذوب آهن درباره اینکه حسرت وقفه لیگ را نمی‌خورید و اینکه شاید در شرایط فعلی تیم شما این شرایط را داشت که با وضعیت بهتری در آسیا بازی کند تصریح کرد: ما ترجیح می‌دادیم که بعد از بازی با النصر عربستان در مرحله یک شانزدهم آسیا بازی کنیم چرا که بازیکنان ما کاملا آماده بودند و 8 ماه تمرینات پرفشار را در کنار هم انجام می‌دادند. از طرف دیگر الاتحاد عربستان آن تیم همیشگی نبود و تیم هشتم لیگ عربستان بود و مقابل ما شکننده‌تر بازی می‌کردند.ما فدای شرق آسیا می‌شویم اما آسیب ما از شروع نشدن لیگ برتر بود. تیم‌های آبی و قرمز پایتخت را کنترل می‌کنند، سپاهان هجمه اصفهان را روی خود دارد، تراکتور آذری‌ زبان‌ها را کنترل می‌کند اما در این بین ما مظلوم هستیم و انگار که در آسیا نیستیم هرچند که ما زیر پرچم ایران قرار داریم و برای این پرچم سه رنگ می‌جنگیم. اما ما را نمی‌بینند و از این ندیدن ضربه خوردیم هرچند که وظیفه ما این است که تلاش کرده و به موفقیت برسیم.

منصوریان درخصوصا اینکه با مصدومیت ارسلان مطهری تکلیف مهاجمان شما چه خواهند شد و آیا خلعتبری آماده حضور در مسابقات می‌شود تصریح کرد: من باید از مسئولان سپاه آذربایجان شرقی و سپاه تهران تشکر کنم که دست به دست هم دادند تا کار خدمت بازیکنان ما انجام شود. ا حسان پهلوان سه ماه بیشتر خدمت کرد اما باز هم از مسئولان سپاه و همه کسانی که دست به دست هم دادند تا این مسائل حل شود تشکر می‌کنم و همه متوجه شدند که آخر خدمت این بازیکنان است هرچند که من به آقای خرمگاه گفتم که چشمم را روی این سه بازیکن بستم چون فکر نمی‌کردم که دیگر آنها را در اختیار داشته باشیم. درباره خلعتبری هم باید بگویم که او به تنهایی می‌تواند جریان بازی را عوض کند و مطمئنا با اضافه شدن این چهار بازیکن تیم ما کامل‌تر خواهد شد. بنزین سبز در دیوارهای باشگاه ذوب آهن وجود دارد و ما ستاره‌های جوانی را به تیم اضافه می‌کنیم. نباید از دست ما این جوان‌ها لیز بخورند و ما وظیفه سنگینی داریم. مک این هفته می‌رسد و بازیکنان وظیفه سنگینی دارند که جای خلعتبری را پر کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند