زور ته‌جدولی‌های لیگ برتر فوتبال به هم نرسید| تساوی شاهین‌ بوشهر و پیکان


تیم‌های شاهین‌ شهرداری بوشهر و پیکان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر به تساوی یک بر یک رضایت دادند تا نخستین امتیاز خود را دشت کنند.

آفتاب‌‌نیوز :

در ادامه هفته سوم رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال، تیم‌ شاهین شهرداری بوشهر در ورزشگاه خانگی خود میزبان پیکان بود.

این دیدار که همزمان با سایر دیدارهای امروز در ساعت ۱۹:۴۵ دقیقه برگزار شد، نیمه نخست کم افت و خیزی را پشت سر گذاشت و ۲ تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شدند.

زور ته‌جدولی‌های لیگ برتر فوتبال به هم نرسید| تساوی شاهین‌ بوشهر و پیکان

نیمه دوم دیدار هم با روندی مشابه نیمه نخست ادامه یافت و بیشترین تحرک بازی به کناره‌های زمین و به طور دقیق‌تر به نقطه ای مربوط می‌شد که مربیان ۲ تیم با اعمال تغییرات و جایگزین کردن و فرستادن بازیکنان تازه‌نفس قصد تغییر نتیجه بازی را داشتند.

با این حال، «حسن نجفی» بازیکن تیم بوشهری در دقیقه ۸۱ با یک ضربه ایستگاهی استثنایی از فاصله‌ای در حدود ۳۰ متر، هم یخ بازی و هم قفل دروازه میهمان تهرانی خود را شکست اما این پایان کار نبود و «مهران موسوی» مدافع پیش‌تاخته پیکان ۵ دقیقه بعد روی کرنر ارسالی با ضربه سر بازی را به تساوی کشاند.

زننده تک گل شاهین نیز در دقیقه ۹۱ با دریافت کارت زرد دوم از بازی اخراج شد.

بازی در پایان نیمه دوم با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و شاگردان عبدالله ویسی در خانه برابر تیم تحت هدایت «حسین فرکی» متوقف شدند و به تقسیم امتیازها رضایت دادند تا هر ۲ تیم ته‌جدولی در هفته سوم نخستین امتیاز خود را دشت کنند.

شاهین شهرداری بوشهر با این تک امتیاز در رتبه آخر جدول رده‌بندی ماندگار شد و پیکان نیز بدون تغییر جایگاه با شرایطی مشابه بالاتر از تیم بوشهری در رتبه پانزدهم ایستاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟