استاندار: امنیت فارس خوب و پایدار است


استاندار: امنیت فارس خوب و پایدار است

شیراز-ایرنا- استاندار فارس وضعیت امنیت این استان را خوب و پایدار توصیف کرد و اظهار داشت: این یک نعمت بزرگی است که خداوند نصیب مردم قدرشناس این خطه کرده ، این امنیت خوبی که در فارس حاکم است به دلیل هماهنگی و همدلی بین شورای تامین، همکاری مردم با مسئولان و از خود گذشتگی و ایثار کارکنان نیروی انتظامی است.

عنایت الله رحیمی روز یک‌شنبه در حاشیه بازدید از کشفیات پلیس فارس با تاکید به امنیت مطلوب در استان فارس عنوان کرد: نیروی انتظامی هزینه‌های مادی و جانی زیادی را در برخورد با قاچاقچیان و سوداگران مرگ هر سال متحمل می شود که قطعا نیاز است پیگیری‌های برون مرزی در این زمینه صورت بگیرد تا کشورهای همسایه نیز همکاری بیشتری در این زمینه داشته باشند.

رئیس شورای تامین استان فارس از تلاش‎ مجموعه نیروی انتظامی فارس در برخورد با مجرمان فضای مجازی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت تقدیر کرد.

رحیمی همچنین بر لزوم هشیاری خانواده‌ها و مردم در برابر آسیب‌های فضای مجازی تاکید کرد و گفت: آسیب‌های فضای مجازی جامعه را هدف قرار داده و می‌طلبد مراکز فرهنگی و آموزشی، خانواده‌ و رسانه‌ها با فرهنگ سازی، آموزش و مراقبت رسالت خود را در این خصوص انجام دهند تا مردم در این زمینه دچار مشکلات نشوند.

نمایشگاه کشفیات پلیس فارس در برگیرنده تلاش نیروی انتظامی برای متلاشی شدن ۴۲ باند بزرگ مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا کنون است ، در این مدت ۸ هزار و ۳۴۰ نفر قاچاقچی دستگیر شدند ، بیش از ۲۵ تن انواع مواد افیونی،کشف و ضبط شد و ۱۹۰ میلیارد تومان کالای قاچاق توقیف گردید.

کالاهای قاچاق کشف شده از ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۱۹۰ میلیارد تومان ارزش‌گذاری شده که ۲۳ درصد نسبت به سال قبل افزایش نشان می دهد و بخشی از آن دراین نمایشگاه ارائه شده است.

۹۸۷۳ /۶۱۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فارس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش