مدیریت باشگاه فولاد از جواد نکونام حمایت می کند


مدیریت باشگاه فولاد از جواد نکونام حمایت می کند

اهواز - ایرنا - مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: مدیریت باشگاه و اعضای هیات مدیره باشگاه قاطعانه از نکونام حمایت می کنند.

به گزارش ایرنا سعید آذری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران در اهواز گفت: ابتدا جا دارد از بازیکنان تیمم که یک بازی خوب به نمایش گذاشتند تشکر کنم، همانطور که می دانید سپاهان در این فصل اسب خود را برای قهرمانی زین کرده است اما با این وجود بچه‌های ما به خوبی جلوی این تیم ظاهر شدند.

وی افزود: در دقیقه ۹۰ زمانی که داور وقت اضافه را اعلام کرد عده اندکی که حدود ۳۰ تا ۴۰ نفر بودند و اهدافشان هم مشخص بود شروع به شعار علیه باشگاه و سرمربی تیم کردند آنها ابتدا به بهانه اینکه چرا کادر فنی بعضی از بازیکنان را به داخل زمین نمی فرستد اعتراضشان را شروع کردند و در ادامه با هدفی خاص علیه کادر فنی شعار دادند.

مدیرعامل باشگاه فولاد گفت: با توجه به وجود سیستم دوربین های مدرنی که در ورزشگاه فولاد آرنا وجود دارد همه آنها را شناسایی کردیم و اجازه نمی دهیم که این عده اندک، قدرت تفکر و تمرکز ما را از بین ببرند و از طرفی باعث تخریب وجهه و فرهنگ بالای هواداران خوزستانی شوند.

آذری افزود: این عده همان کسانی هستند که سال‌های گذشته سکوهای فولاد را متشنج می کردند و متاسفانه تاکنون کسی جلوی آنها ایستادگی نکرده بود.نمی گذاریم تماشگرنماها و آنهایی که نمی خواهند پیرو استراتژی باشگاه باشند، پایشان را به ورزشگاه بگذارند.

وی ادامه داد: ما ابتدا از آنها محترمانه می‌خواهیم که پیرو سیاست‌ها و استراتژی های باشگاه باشند در غیر این صورت از ورود انها به ورزشگاه جلوگیری می کنیم. ما از طریق کانون هوادارانمان جلساتی برگزار می کنیم و از نظرات هواداران پیشکسوت استفاده می‌کنیم و معتقدیم این کار تاثیر بسیار خوبی روی سکوها دارد.

آذری با بیان اینکه معتقدم ابتدا باید با امر آموزش و راهنمایی هواداران و اینکه چگونه روی سکوها برخورد کنند، کار را شروع کنیم گفت: ممکن است آنهایی که دست به چنین کاری می زنند تحت شرایط خاصی باشند، ما ابتدا بررسی می کنیم و اگر دیدیم این عده منافع تیم، بازیکنان، هواداران و باشگاه را تحت الشعاع قرار می‌دهند با آنها برخورد انضباطی خواهیم کرد.

دیدار تیم های فولاد و سپاهان شنبه شب با تساوی بدون گل به پایان رسید.

۹۸۷۹/۶۰۰۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش