مشخصات نسخه 10.1 اینچی تبلت G Pad 5 ال جی برملا شد!


رسانه کلیک – تبلت G Pad 5 ال جی با نمایشگر 10.1 اینچی، سیستم عامل اندروید پای و پردازنده قدیمی اسنپدراگون 821 به بازار می آید. هنگام بحث راجع به تبلت های اندرویدی، از سامسونگ و هواوی به عنوان دو تولید کننده بزرگ و فعال در این تجارت نام برده می شود. این دو کمپانی […] نوشته مشخصات نسخه 10.1 اینچی تبلت G Pad 5 ال جی برملا شد! اولین بار در رسانه...

رسانه کلیک – تبلت G Pad 5 ال جی با نمایشگر 10.1 اینچی، سیستم عامل اندروید پای و پردازنده قدیمی اسنپدراگون 821 به بازار می آید.

مشخصات نسخه 10.1 اینچی تبلت G Pad 5 ال جی برملا شد!مشخصات نسخه 10.1 اینچی تبلت G Pad 5 ال جی برملا شد!مشخصات نسخه 10.1 اینچی تبلت G Pad 5 ال جی برملا شد!مشخصات نسخه 10.1 اینچی تبلت G Pad 5 ال جی برملا شد!مشخصات نسخه 10.1 اینچی تبلت G Pad 5 ال جی برملا شد!مشخصات نسخه 10.1 اینچی تبلت G Pad 5 ال جی برملا شد!

هنگام بحث راجع به تبلت های اندرویدی، از سامسونگ و هواوی به عنوان دو تولید کننده بزرگ و فعال در این تجارت نام برده می شود. این دو کمپانی توانسته اند مدل های میان رده و پیشرفته ای را در دسترس کاربران قرار دهند. در این میان، به نظر می رسد شرکت الجی نیز به زودی از تبلت جدید خود در سری G Pad رونمایی خواهد کرد. اما پردازنده قدیمی این دستگاه، نقطه ضعف بزرگی در نظر بسیاری از افراد است.

وجود تبلت G pad 5 توسط یکی از توسعه دهندگان XDA به نام میشل رحمان اعلام شد. این تبلت اخیرا توانسته است از گوگل بابت اجرای سرویس های انحصاری این شرکت مجوز دریافت کند.

تبلت جدید ال جی با شماره مدل LM-T600L، مجهز به نمایشگر فول 10.1 اینچی با وضوح 1200 × 1920 پیکسل و نسبت تصویر 16:10 است. این دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت بوده و فاقد تراشه NFC است. تبلت G Pad 5 از اندروید 9.0 پای و رابط کاربری LG UX بهره می گیرد.

مشخصات نسخه 10.1 اینچی تبلت G Pad 5 ال جی برملا شد!

مشخصات نسخه 10.1 اینچی تبلت G Pad 5 ال جی برملا شد!

تبلت جدید الجی از پردازنده اسنپدراگون 821 بهره می برد؛ یعنی همان پردازنده ای که در دستگاه های پرچمدار سال 2016 به کار رفته است. گوشی هوشمند LG G7 Fit که در اوت سال 2018 به بازار عرضه شد نیز دارای پردازنده اسنپدراگون 821 است. به نظر می رسد شرکت ال جی، انبار وسیعی از این چیپست ها را در اختیار داشته و به همین خاطر آن ها را در تبلت 2019 مورد استفاده قرار خواهد داد. این پردازنده احتمالا به همراه رم 4 گیگابایتی و حافظه ذخیره سازی 32 گیگابایتی عرضه می شود. اطلاعات بیشتری درباره سایر پیکربندی ها در دسترس نیست، اما ظاهرا این دستگاه از حافظه جانبی نیز پشتیبانی می کند.

گفته می شود که محصول جدید ال جی دارای حاشیه مشکی در اندازه معمولی و یک دوربین سلفی در وسط حاشیه بالایی است. متاسفانه هیچ رندری از پنل پشتی تبلت وجود ندارد. به احتمال زیاد، تبلت G Pad 5 کاملا بی سر و صدا معرفی خواهد شد.

Source: gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ضرورت نظارت بیشتر بر واردات آیفون