بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمان


رامین بی باک یکی از خواننده های جوان و محبوب نسل جوان فعال در عرصه پاپ می باشد که در شهریور 1364 در تهران به دنیا آمده است، برای خواندن بیوگرافی رامین بی باک و مشاهده عکس های اینستاگرامی وی تا پایان، این بخش را دنبال نمایید. بیوگرافی رامین بی باک  رامین بی باک خواننده خوش ذوق کشورمان در سال 1387، اولین آلبوم رسمی خود به نام «دیگه قیدمو بزن» را...

رامین بی باک یکی از خواننده های جوان و محبوب نسل جوان فعال در عرصه پاپ می باشد که در شهریور ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده است، برای خواندن بیوگرافی رامین بی باک و مشاهده عکس های اینستاگرامی وی تا پایان، این بخش را دنبال نمایید.

بیوگرافی رامین بی باک

رامین بی باک خواننده خوش ذوق کشورمان در سال ۱۳۸۷، اولین آلبوم رسمی خود به نام «دیگه قیدمو بزن» را منتشر کرد و در همان سال به عنوان سومین پدیده موسیقی پاپ کشور معرفی گردید و آلبوم «سوء تفاهم» را نیز در پاییز ۱۳۹۰ منتشر کرد که این آلبوم نیز از طرفداران زیادی برخوردار است.

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمان
بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمان

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمان

خیلی ها خوانندگی و جنس صدای بی باک را مشابه شادمهر عقیلی و محسن یگانه می دانند، همچنین نوع ویولن و گیتار زدن وی نیز شباهت زیادی به شادمهر دارد. او تا کنون با خوانندگان مطرح زیادی همکاری داشته که از آن جمله می توان به همکاری با محسن یگانه در آهنگ «قیدمو بزن» اشاره کرد.

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمان

همچنین وی با سعید شهروز، محمد فتاحی و مریم اسدی نیز همکاری های زیادی داشته است. او در سال ۱۳۹۲ در قشم کنسرتی برگزار کرد که با استقبال مخاطبانش همراه بود، بی باک همچنین اجرا های زیادی در مناطق مختلف تهران به ویژه در سعادت آباد داشته است. «تصویر عشق» نیز یکی دیگر از آلبوم های رامین بی باک است که از سوی وی منتشر شده است.

برخی از علایق رامین بی باک که در مصاحبه هایش عنوان کرده است.

ورزش مورد علاقه وی فوتبال است و از میان تیم های داخلی به جز تیم ملی، طرفدار هیچ تیم دیگری نمی باشد، اما از میان باشگاه های خارجی به رئال مادرید علاقه دارد.

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمان

وی دستپخت مادرش را بسیار دوست دارد و از میان غذا ها، به ماکارونی علاقه زیادی دارد. گل مورد علاقه اش یاس است، ترانه سرای محبوب وی مونا برزویی و بازیگر مورد علاقه اش شهاب حسینی است، بهترین دوستش را مادرش می داند و از میان عطر و ادکلن، شنل و کربن را می پسندد.

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمان

وی مجرد بوده و ازدواج نکرده است. در ادامه بیوگرافی رامین بی باک می توانید تصاویر گردآوری شده وی در این بخش را ملاحظه کنید.

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانعکس رامین بی باک

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمان رامین بی باک خواننده جوان عرصه پاپ

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانعکس جدید رامین بی باک

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانتصویری از خواننده جوان ایرانی بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانعکس آتلیه ای رامین بی باک

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانعکس رامین بیباک

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانسلفی رامین بی باک در ماشینش

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانعکس اینستاگرامی رامین بی باک بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانعکسی از رامین بی باک در یک باشگاه ورزشی

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانتصویر اینستاگرامی خواننده پاپ در آرایشگاه

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانعکس سلفی رامین بی باک

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانعکس و بیوگرافی رامین بی باک

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانعکس سلفی از رامین بی باک و دوستش

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمانعکس و زندگینامه رامین بی باک

بیوگرافی رامین بی باک و عکس های جالب و دیدنی وی در گذر زمان

همواره خواندن بیوگرافی و تماشای تصاویر هنرمندان و افراد مشهور برای طرفداران و علاقمندان آنها جذاب می باشد، از این رو امیدواریم با ارائه این مطلب توانسته باشیم رضایت هواداران این خواننده جوان کشورمان را جلب کرده باشیم، در صورت تمایل برای مشاهده جدیدترین تصاویر و اخبار پیرامون بازیگران داخلی و خارجی می توانید بر روی عکس بازیگران کلیک نمایید.

منبع : آرگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بیوگرافی چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی