به فوتبال خراسان شمالی اعتقاد و ایمان قلبی دارم


به فوتبال خراسان شمالی اعتقاد و ایمان قلبی دارم

مدیرفنی تیم فوتبال لیگ دسته دو اترک خراسان شمالی گفت: به فوتبال خراسان شمالی اعتقاد و ایمان قلبی دارم.

به گزارش‌ ایسنا، ‌فیروز کریمی در نشست خبری با اصحاب رسانه با اشاره به اینکه شرایط فوتبال استان شرایط کم نظیری است، اضافه کرد: امکانات فوتبال در استان کم نظیر است و برای حضور در مسابقات لیگ دسته دو حرف زیادی برای گفتن داریم و به طور قطع خود را از قبل بازنده نمی دانیم.

کریمی اضافه کرد: مجموعه خوبی از بازیکنان را در اختیار داریم و تمرینات به صورت جدی آغاز شده است و هدف اصلی از آغاز تمرینات این بوده است که در مسابقات حرفی برای گفتن داشته باشیم.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر بازیکنان مطرح در تیم حضور دارند، افزود: نسبت به استان های دیگر که به تازگی صاحب تیم در لیگ های مختلف شده اند، در خراسان شمالی به شکل بهتری عمل شده است و از همین جهت امیدواریم دستاوردهای بسیار خوبی در مسابقات داشته باشیم.

مدیرفنی تیم فوتبال لیگ دسته دو اترک خراسان شمالی عنوان کرد: بومی نگاه کردن به تیم فوتبال در استان زود است و در حال حاضر باید تمام تلاش خود را برای مطرح کردن این تیم در سطح ملی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه باید جای پای این تیم در کشور محکم شود، ادامه داد: در حال حاضر فوتبال مرزها را از بین برده است و در حال حاضر نباید تاکیدی به بومی سازی تیم داشته باشیم و پس از مطرح شدن تیم در سطح کشور، بحث بومی سازی به صورت جدی مورد قبول است.

کریمی با تاکید براینکه تمام تمرینات تیم در استان انجام می شود، عنوان کرد: در حال حاضر اسکلت اصلی تیم تشکیل شده است و در کنار تمرینات، تست گیری از ورزشکاران بومی انجام می شود و حتی از افرادی که توانمندی برای پیشرفت دارند، استفاده خواهد شد.

به گفته وی تیم اترک خراسان شمالی ۲۷ شهریورماه اولین بازی رسمی خود را با تیم خیبر خرم آباد در ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد برگزار خواهد کرد.

نباید حاشیه‌ها وارد تیم فوتبال شود

کوروش بهادری مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی در ادامه این نشست خبری تاکید کرد: نباید اجازه داد که حاشیه ها وارد تیم فوتبال استان شود و اگر این اتفاق بیفتد به طور قطع امکان پیشرفت تیم وجود ندارد و اگر مشکلی در تیم وجود داشت بهتر است در وهله اول با مسئولان مربوطه مطرح شود.

به گفته وی، حضور استاندار ورزشی در استان یکی از فرصت های بسیار خوبی است که باید از آن استفاده شود.

بهادری تاکید کرد: زیرساخت های لازم در ورزش فوتبال در استان وجود دارد و با وجود دغدغه مندی استاندار، 15 رشته ورزشی معرفی شده است تا در لیگ های برتر حضور داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی تاکید کرد: ایجاد شرایط مناسبی ورزشی در استان در کاهش آسیب های، پرواز‌های فرودگاه و بسیاری دیگر از موارد، اثرات مثبتی را دارد و همین مسئله نشان از اهمیت ورزش دارد.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ بغض سنگین کریم منصوری در برنامه محفل