دستگیری سارقان محلات پایتخت توسط گشت انتظامی یگان امداد


دستگیری سارقان محلات پایتخت توسط گشت انتظامی یگان امداد

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت از دستگیری 3 سارق خودرو، لوازم خودرو و گوشی همراه خبر داد.

دستگیری سارقان محلات پایتخت توسط گشت انتظامی یگان امداد
به گزارش فانوس، سرهنگ دلاور القاصی مهر فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت بیان داشت: روز گذشته ماموران واحد گشت انتظامی قرارگاه حضرت نبی اکرم (ص) هنگام گشت زنی در محدوده خیابان شهید مطهری متوجه رفتار مشکوک رهگذری می‌شوند که با دیدن گشت انتظامی یگان امداد از محل می‌گریزد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران به تعقیب متهم پرداخته و موفق به دستگیری وی می‌شوند، تصریح کرد: متهم که پاسخ درستی به سوالات پلیس نمی‌داد، در بازرسی از وی یک دستگاه گوشی همراه لمسی کشف می‌کنند.

سرهنگ القاصی مهر با اشاره به اینکه سارق به سرقتی بودن گوشی همراه اعتراف و اظهار داشت که در ایام محرم سرقت کرده است، گفت: با شناسایی مال باخته متهم برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: ۳۷سارق در پایتخت دستگیر شدند
وی در خبر دیگری از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای محله صادقیه و کشف یک دستگاه خودرو مزدا سرقتی، خبر داد و گفت: ماموران یگان امداد هنگام گشت زنی در محدوده صادقیه مشاهده می‌کنند که سرنشین یک دستگاه خودروی مزدا در حال سرقت از یک دستگاه خودروی سواری می‌باشد.

این مقام انتظامی افزود: متهم به محض مشاهده تیم گشت زنی یگان امداد سوار بر خودروی نیمه روشن که در نزدیکی وی راننده آن آماده برای حرکت بود، شده و به همراه راننده خودرو از محل گریختند.

فرمانده یگان امداد پلیس پایتخت با بیان اینکه خودروی متهمان پس از مدتی تعقیب و گریز متوقف و هر ۲ سارق دستگیر می‌شوند، تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودروی متهمان سرقتی بوده و سابقه ثبت سرقت دارد.

سرهنگ القاصی مهر اضافه کرد: با کشف تعدادی لوازم داخل خودرو در خودروی سرقتی، هر ۲ سارق به سرقت لوازم داخل خودرو و خودرو مزدا اعتراف و متهمان برای سیر مراحل قانونی در اختیار پلیس پیشگیری قرار گرفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقلال 2 درصدر جدول بدست آورد، یک صدر جدول را از دست داد / فرمول قهرمانی در اختیار پرس...