در مسابقه بزرگ کالاسودا، مطلب بنویس و جایزه بگیر!


در مسابقه بزرگ کالاسودا، مطلب بنویس و جایزه بگیر!

مجله اینترنتی کالاسودا، وب‌سایتی در حوزه فناوری با محوریت زندگی هوشمند است که اخبار و مقالاتی در حوزه‌های بازی، موبایل، لپ‌تاپ، اینترنت، هوش مصنوعی، خودرو و مطالب علمی را پوشش می‌دهد.

به گزارش ایسنا بنابراعلام کالاسودا، همچنین به بررسی انواع گجت‌ها پرداخته و ویدیوهای آنباکسینگ تجهیزاتی مانند سامسونگ گلکسی نوت ۱۰ را نیز منتشر می‌کند. لیست قیمت کالاهای برقی و الکترونیکی مانند لیست قیمت موبایل، انواع خودروهای داخلی و خارجی نیز در کالاسودا منتشر می‌شود.

اگر از مخاطبان کالاسودا هستید می‌توانید با خواندن مطالب منتشر شده در آن، برنده یک جایزه نفیس باشید. برای رسیدن به این جایزه کافی است که درباره یکی از مقالاتی که در وب‌سایت کالاسودا، به آدرس https://kalasoda.com/ نوشته شده، مطلبی بنویسید و آن را در وبلاگ خود منتشر کنید تا در قرعه‌کشی شرکت داده شوید.

جوایزی که می‌توانید با شرکت در این مسابقه ببرید هارد اکسترنال، پاوربانک، اسپیکر بلوتوثی تسکو و فلش مموری است که به قید قرعه کشی به ۱۳ برنده این وبلاگ نویسی تعلق می‌گیرد.

قوانین مسابقه:

۱ـ در مطلب خود در وبلاگتان، باید به آن مقاله کالاسودا که درباره‌اش نوشته‌اید لینک بدهید. مطالبی که حاوی لینک به کالاسودا نباشند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد. برای مثال می‌توانید درباره زندگی هوشمند، موبایل، لپ‌تاپ و کامپیوتر، خودرو، شرکت‌های فناوری، یا حتی اخبار مهم و روز دنیای تکنولوژی مانند اخبار روز بازار موبایل و هر موضوعی که دوست دارید مطلب بنویسید.

برای این کار یک مطلب کالاسودا را انتخاب کنید (مثلا این مطلب درباره گوشی‌های میان‌رده) و بنویسید که اگر شما باشید، کدام گوشی را ترجیح می‌دهید. یا می‌توانید به این مطلب درباره بازی‌های اختصاصی پلی‌استیشن ۴ بپردازید و از تجربه بازی خود بنویسید.

۲ـ قرعه‌کشی کالاسودا در تاریخ ۱۰ مهر ۱۳۹۸ به صورت زنده در اینستاگرام انجام خواهد شد و برای دیدن آن، کافی است صفحه ما در اینستاگرام به آدرس kalasoda@ را دنبال کنید.

۳ـ مطالبی که حاوی لینک به کالاسودا نباشند در مسابقه شرکت داده نخواهند شد.

۴ـ پس از نوشتن مطلب، آن را برای ما به ایمیل ما به نشانی info@kalasoda.com ارسال کنید، یا برای صفحه اینستاگرام ما به آدرس kalasoda@ بفرستید.

نام، نام خانوادگی، آدرس ایمیل و شماره تلفن خود را نیز اعلام کنید.

۵ـ پس از قرعه‌کشی، با برندگان تماس گرفته شده و جوایز به آدرسی که آنها اعلام می‌کنند ارسال خواهد شد.

۶ـ امتیازدهی مقاله‌ها بر اساس محل انتشار به این ترتیب است:

وب‌سایت شخصی: ۳ امتیاز

ویرگول: ۲ امتیاز

پرشین بلاگ یا بلاگفا یا سرویس‌های مشابه: ۱ امتیاز

هر امتیاز شانس شما برای برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش می‌دهد.

زمان برگزاری مسابقه:

زمان برگزاری مسابقه از تاریخ ۶ شهریور تا ۶ مهر است.

اعلام برندگان: ۱۰ مهر هست

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا