ضلع جنوبی خیابان دماوند رنگ‌آمیزی و بهسازی می‌شود


شهردار منطقه 13 گفت: پروژه رنگ آمیزی ضلع جنوب خیابان دماوند با هدف افزایش زیبایی‌های بصری در آینده‌ای نزدیک اجرایی می‌شود.

ضلع جنوبی خیابان دماوند رنگ‌آمیزی و بهسازی می‌شودبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی رحمان زاده شهردار منطقه ۱۳، یکی از پروژه‌های حوزه خدمات شهری و محیط زیست در سال ۹۸ را پروژه رنگ آمیزی ضلع جنوب خیابان دماوند اعلام کرد و افزود: این طرح با همکاری سازمان زیباسازی شهرداری تهران در ضلع جنوبی خیابان دماوند از میدان امام حسین (ع) تا چهار راه تهرانپارس با هدف افزایش زیبایی‌های محدوده شرق تهران و تنوع بخشی بصری و تزریق روح شادابی اجرایی می‌شود.

او در خصوص مشخصات پروژه اظهار داشت: اقدامات این پروژه که با محوریت نماسازی و بهسازی منظر شهری اجرایی می‌شود، شامل شستشو و پاکسازی، حذف زوائد فیزیکی و رنگ آمیزی منظر شهری است.

شهردار منطقه۱۳ رنگ را بخشی جدا نشدنی از کلیه محیط‌ها، مکان‌ها و فضا‌های شهری دانست و افزود: با توجه به اهمیتی که رنگ در فضا‌های شهر دارد و با توجه به رویکرد شهرداری تهران در این زمینه تلاش می‌شود در فضا‌های شهری محدوده در بخش‌های مختلف استفاده شود.

بیشتر بخوانید: مرمت مجسمه جهان پهلوان تختی تا ۲ ماه آینده

انتهای پیام/

رنگ آمیزی ضلع جنوبی خیابان دماوند در آینده‌ای نزدیک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات