دفاع مقدس موضوعی فردی نیست


دفاع مقدس موضوعی فردی نیست

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان گفت: دفاع مقدس، موضوع فردی نبوده و مربوط به تمام جامعه و عام است.

به گزارش ایسنا، خدابخش مرادی‌نافچی در جلسه بازنمایی عملیات «کربلای ۵» با اشاره به اینکه هشت سال دفاع مقدس همچون نگینی بر تارک انقلاب اسلامی می‌درخشد، بیان کرد: آنچه که امروز ضرورت دارد تبیین فرهنگ دفاع مقدس است. نسل امروز باید عظمت ارزش‌ها و رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس را بشناسد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان افزود: باید زوایای پیدا و پنهان دفاع مقدس را عالمانه تبلیغ کنیم تا روح این جریان در جامعه جاری و ساری شود. در همین زمینه بازنمایی عملیات کربلای ۵ گامی مثبت در راستای شناساندن و انتقال فرهنگ و ارزش‌های هشت سال دفاع مقدس به نسل کنونی است و در خور تقدیر و ستایش و تاثیرگذار است.

مرادی‌نافچی یادآورشد: دفاع مقدس، موضوع فردی نبوده و مربوط به تمام جامعه و عام است، تمام دستگاه‌های اجرایی حتی دستگاه‌های نظارتی و بازرسی نیز باید هماهنگی و مساعدت لازم در اجرای هرچه بهتر برنامه‌های این هفته را داشته باشند.

در ادامه این جلسه ابوالفضل طهماسبی جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه بازنمایی عملیات کربلای ۵ از اوایل هفته دفاع مقدس به مدت شش شب اجرا می‌شود، گفت: عملیات کربلای ۵ عملیات نظامی تهاجمی از سوی نیروهای مسلح ایران، علیه نیروهای ارتش عراق، در جریان جنگ ایران و عراق که ۲۲۰ نفر از رزمندگان زنجانی در این عملیات جان خود تقدیم انقلاب کردند.

وی یادآور شد: برگزاری همایش طلایه‌داران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این نهاد در طول هفته دفاع مقدس است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه زنجان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر