ضرورت توجه ویژه شرکت ملی پست به مدل‌های جدید کسب‌وکار


ضرورت توجه ویژه شرکت ملی پست به مدل‌های جدید کسب‌وکار

تهران- ایرنا- معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در مجمع عمومی سالانه شرکت ملی پست تأکید کرد که ضروری است این شرکت توجه ویژه‌ای به مدل‌های جدید کسب‌وکار و توسعه اقتصاد دیجیتال داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات، صبح امروز مجمع عمومی شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران برای رسیدگی به ‌صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۳۹۷ با حضور تمامی اعضای مجمع عمومی شرکت در ساختمان کلاه‌فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات تشکیل شد.

در این جلسه که به ریاست سیروس موثقی معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان نایب‌رئیس و نمایندگان سازمان برنامه‌وبودجه و وزارت امور اقتصادی و دارایی به‌عنوان اعضای مجمع عمومی شرکت ملی پست برگزار شد، عملکرد این شرکت در سال گذشته به‌ویژه تحقق اهداف درآمدها و هزینه‌های موردبررسی قرار گرفت.

در ابتدای جلسه حسین نعمتی معاون وزیر، رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران خلاصه‌ای از فعالیت‌ها و اقدامات صورت گرفته در سال ۱۳۹۷ را ارائه کرد.

در ادامه موثقی به‌عنوان رئیس جلسه ضمن تشکر از زحمات مدیران و کارکنان شرکت ملی پست خواستار توجه بیشتر مدیران این شرکت به مدل‌های جدید کسب‌وکار، ایجاد ارزش‌افزوده، ایجاد دفاتر و نمایندگی‌ها و همچنین استفاده بهینه از منابع موجود، تبدیل دارایی‌های غیر مولد به مولد به‌ویژه در راستای اقتصاد پلتفرمی و توسعه اقتصاد دیجیتال شد.

وی همچنین خواستار اصلاح ساختار سازمانی به‌ویژه چابک‌سازی واحدهای ستادی شد تا مبتنی بر آن تصمیم‌گیری اصلاحی صورت گیرد.

در این جلسه پس از استماع گزارش حسابرس قانونی و بازرس مستقل در خصوص صورت‌های مالی منتهی به سال ۱۳۹۷ شرکت و پاسخگویی مدیران به بندهایی از آن صورت‌های مالی مذکور به تصویب اعضای مجمع عمومی رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم| رقص و آواز دختران در تلویزیون؛ صدا و سیما تابوشکنی کرد!