احتمال دوری یک ماهه داگلاس کاستا از میادین؛ مصدومیت دنیلو چندان جدی نیست


احتمال دوری یک ماهه داگلاس کاستا از میادین؛ مصدومیت دنیلو چندان جدی نیست

یوونتوس ممکن است وینگر تکنیکی خود را یک ماه در اختیار نداشته باشد اما انتظار می‌رود میرالم پیانیچ به زودی...

طرفداری- یوونتوس روز جالبی را در فلورانس سپری نکرد. فارغ از تساوی و از دست دادن دو امتیاز برابر فیورنتینا، یوونتوس در این دیدار سه مصدوم هم داد تا در آستانه دیدار برابر اتلتیکو مادرید، نگرانی‌‍‌هایی برای هواداران این تیم ایجاد شود.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، در صورتی که کشیدگی همسترینگ ران پای داگلاس کاستا تایید شود، او می‌تواند دست کم یک ماه دور از میادین باشد. روز دوشنبه، باشگاه یوونتوس پس از تکمیل معاینات، میزان دوری دقیق این وینگر برزیلی از میادین فوتبال را اعلام خواهد کرد. میرالم پیانیچ، بازیساز بیانکونری دیگر مصدوم این تیم بود که نسبت به داگلاس کاستا، مصدومیت خفیف‌تری دارد اما حضور او در بازی برابر اتلتیکو مادرید در روز چهارشنبه در هاله‌ای از ابهام است. از سوی دیگر مصدومیت دنیلو، مدافع راست یووه چندان جدی نیست و پای او فقط دچار یک گرفتگی ساده شده است. از این رو انتظار می‌رود این مدافع برزیلی برای دیدار برابر اتلتیکو مشکلی نداشته باشد.

در دیدار یوونتوس و اتلتیکو مادرید، انتظار می‌رود رودریگو بنتانکور به جای پیانیچ به عنوان بازیساز به میدان برود و یک نفر از میان پائولو دیبالا و فدریکو برناردسکی، جای داگلاس کاستای مصدوم را پر خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)