آلکاسر: برخی در بارسلونا رفتار بسیار بدی با من داشتند؛ امیدوارم مسی به بازی با دورتموند نرسد!


آلکاسر: برخی در بارسلونا رفتار بسیار بدی با من داشتند؛ امیدوارم مسی به بازی با دورتموند نرسد!

آلکاسر می‌پذیرد که در رقابت با سوارز، فرصت زیادی نصیبش نمی‌شد.

طرفداری - پاکو آلکاسر، مهاجم دورتموند مدعی شد برخی در بارسلونا رفتار بسیار بدی با او داشته‌اند.

آلکاسر که تابستان سال گذشته پس از دو فصل حضور در بارسا به دورتموند پیوست و به یکی از بهترین بازیکنان بوندس لیگا تبدیل شده، سه شنبه شب مقابل تیم سابقش به میدان خواهد رفت. او به دنبال عملکرد خوبش در والنسیا راهی بارسلونا شد اما فرصت بازی مطلوبی پیدا نکرد و در نهایت راه جدایی در پیش گرفت. زمان ثابت کرد دورتموند انتخاب درستی برای او بوده است.

به گزارش مارکا، آلکاسر می‌گوید:

اگر به بارسا گل بزنم، کاری فی البداهه انجام خواهم داد. یا خوشحالی می‌کنم یا نمی‌کنم. احترام زیادی برای بسیاری از اعضای بارسا و بازیکنانش قائل هستم. خیلی‌ها در بارسا رفتار فوق العاده‌ای با من داشتند و بقیه رفتاری بسیار بد. هواداران و بازیکنان رفتار بسیار خوبی داشتند اما بخش دیگر، رفتار بدی نشان دادند. آنها که رفتار خیلی خوبی با من داشتند، احترام مرا به دست آوردند اما این رفتار بد برخی را توجیه و کتمان نمی‌کند. برای من اهمیت زیادی داشت که ببینم مورد اعتماد قرار می‌گیرم اما خیلی‌ها این کار را نکردند.

آیا مسی در بارسا تصمیم گیرنده است؟ واضح است که بازیکنی در این سطح، نظرش برای تیم و باشگاه مهم است. همیشه نظر مسی هم پرسیده خواهد شد و به حرفش گوش می‌دهند. مصدومیت مسی؟ امیدوارم هفته بعد مقابل گرانادا به میادین برگردد و به بازی با ما نرسد. مطمئنا هواداران اتمسفر هیجان انگیزی ایجاد خواهند کرد چون اولین بازی اروپایی فصل و مقابل تیمی بزرگ است. ورزشگاه مملو از جمعیت خواهد شد و مشتاق شروع بازی هستیم.

باید از فرصت‌هایی که برای بازی در بارسا به دست آوردم، راضی و خوشحال باشم. هر کاری از دستم برمی‌امد، برای کسب فرصت بازی انجام دادم اما در نهایت این مربی است که تصمیم می‌گیرد. پیدا کردن فرصت آن هم وقتی بازیکنی چون لوییس سوارز کنار شما است، بسیار دشوار است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز