ویدیوی تبلیغاتی آیفون 11 پرو را تماشا کنید؛ تاکید روی استحکام و دوربین سه‌گانه گوشی


ویدیوی تبلیغاتی آیفون 11 پرو را تماشا کنید؛ تاکید روی استحکام و دوربین سه‌گانه گوشی

اپل کمپین تبلیغاتی خود را همزمان با پیش فروش گوشی‌های جدید آیفون آغاز کرد. این دو ویدیوی تبلیغاتی آیفون 11 پرو (iPhone 11 Pro)، بسیار جالب هستند و شاید علاقه‌مندان را به پیش‌خرید ترغیب کنند. نخستین تبلیغ آیفون 11 پرو روی استحکام آن تاکید دارد. گوشی را می‌بینید که در تونل پرسرعت باد قرار داده‌اند و... نوشته ویدیوی تبلیغاتی آیفون 11 پرو را تماشا...

اپل کمپین تبلیغاتی خود را همزمان با پیش فروش گوشی‌های جدید آیفون آغاز کرد. این دو ویدیوی تبلیغاتی آیفون 11 پرو (iPhone 11 Pro)، بسیار جالب هستند و شاید علاقه‌مندان را به پیش‌خرید ترغیب کنند.

نخستین تبلیغ آیفون 11 پرو روی استحکام آن تاکید دارد. گوشی را می‌بینید که در تونل پرسرعت باد قرار داده‌اند و اشیایی مانند اسباب بازی، انواع خوراکی، لوازم آرایش و حتی کیک عروسی را به سمت آن پرتاب می‌کنند. شدت برخورد در برخی موارد، زیاد است؛ ولی هیچ اثری روی بدنه دستگاه باقی نمی‌ماند. البته برای آگاهی از استحکام واقعی آیفون ۱۱ پرو، باید منتظر ویدیوی JerryRigEverything و شکنجه‌های معروفش باشیم.

اما سرانجام اپل با پیروی از برندهای اندرویدی، یک ماژول دوربین سه‌گانه را در پرچمداران جدید خود به‌کارگیری کرد. کلیپ تبلیغاتی دوم، به همین ویژگی آیفون ۱۱ پرو اختصاص دارد و تفاوت عملکرد سه لنز گوشی را نشان می‌دهد. سوژه‌ی عکس‌ها هم یک سگ بامزه است. همچنین حالت عکاسی در شب (Night Mode) با کیفیتی بالا به تصویر کشیده می‌شود؛ به هر حال این یک تبلیغ با هدف افزایش فروش است و انتظار دیگری هم نمی‌رود.

ویدیوی تبلیغاتی آیفون 11 پرو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر ناامیدکننده از آیفون17 پلاس!