100 ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خاش برگزار می‌شود


100 ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خاش برگزار می‌شود

زاهدان- ایرنا- معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری خاش سیستان و بلوچستان با تاکید بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: افزون بر 100 ویژه برنامه به مناسبت این هفته در نقاط مختلف شهرستان برگزار می‌شود.

فریبرز نیکبخت روز یکشنبه در نشست هماهنگی اجرای برنامه‌های هفته دفاع مقدس اظهار داشت: این هفته فرصتی ارزشمند برای پاسداشت مقام شهیدان و تجلیل از رشادت‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال جنگ تحمیلی است.
وی افزود: برپایی یادواره‌های شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا، برپایی نمایشگاه عکس، برپایی جشنواره‌های فرهنگی و ورزشی، همایش پیاده‌روی خانوادگی، ایستگاه سلامت، تجلیل از سربازان نمونه در نیروهای مسلح، نواختن زنگ مقاومت و بازگشائی مدارس، برگزاری شب شعر و خاطره، کرسی‌های تلاوت و محافل معنوی انس با قرآن کریم از مهمترین برنامه‌های اجرایی در هفته دفاع مقدس هستند.
معاون سیاسی اجتماعی فرماندار خاش گفت: علاوه بر سنگرسازی و نصب پرچم، استفاده از پیام‌های شهدا در سربرگ نامه‌های اداری باید در دستور کار قرار گیرد.
جانشین فرمانده سپاه خاش نیز اظهار داشت:از ظرفیت هفته دفاع مقدس به منظورترویج فرهنگ ایثار و شهادت نهایت استفاده را باید کرد.
سرهنگ پاسدار حمیدرضا شهرکی اهمیت نصب پرچم،پلاکارد و سنگرسازی در ادارات،سطح شهر،شرکت در نمازهای جمعه و برنامه‌های محوری این ایام را متذکر شد.
مسئول پایگاه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خاش نیز گفت: برگزاری ویژه برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس با محوریت مردمی و با شعار «ما پیروزیم» از ویژگی‌های برجسته این ایام است.
علی سعدی ادامه داد: اجرای باشکوه برنامه‌ها و مشارکت همه دستگاه‌ها در هفته دفاع مقدس مورد توجه است.

۷۳۱۰**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی