حادثه رانندگی در شازند یک کشته برجا گذاشت


حادثه رانندگی در شازند یک کشته برجا گذاشت

اراک - ایرنا - رئیس پلیس‌راهور استان مرکزی گفت: حادثه رانندگی در شهرستان شازند که بر اثر برخورد یک دستگاه موتورسیکلت با خودروی سواری رخ داد، یک کشته برجا گذاشت.

به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید «علی حسینی» افزود: این حادثه رانندگی شامگاه روز گذشته رخ داد که موتورسیکلت سوار به‌دلیل شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: علت این حادثه از سوی کارشناسان پلیس‌راهوربی‌توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی موتورسیکلت سوار و ورود ناگهانی از فرعی به اصلی اعلام شده است.

سارق اماکن خصوصی در شهرستان اراک دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان اراک گفت: سارق اماکن خصوصی در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان دستگیر و به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
سرهنگ «امیر مختاری» افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی، باغ‌ها و مزارع در اراک و اطراف این شهرستان ، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.
وی ادامه داد: در تحقیقات پلیس سارق شناسایی و دراقدامی غافلگیرانه توسط ماموران کلانتری ۱۱ شهرستان اراک در مخفیگاهش دستگیر شد.
این مقام انتظامی گفت: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع‌قضایی معرفی شد.

چهار دستگاه خودروی حامل بار قاچاق در شازند متوقف شد
فرمانده انتظامی شهرستان شازند گفت: چهار دستگاه خودروی حامل بار قاچاق در عملیات ماموران انتظامی این شهرستان متوقف و ۵۵۰ میلیون ریال لوازم‌خانگی فاقد مدارک گمرکی از آن‌ها کشف شد.
سرهنگ «محمدعقیل سلگی» افزود: ماموران پلیس در۲ عملیات جداگانه چهار خودرو که به آن‌ها مشکوک شده بودند را متوقف و پس از بازرسی ۵۲ عدد زودپز ، ۳۵ کارتن شش‌تایی سرویس چاقوی آشپزخانه و ۱۹ کارتن لیوان سرامیکی فاقد مدارک مثبت گمرکی کشف شد.
این مقام انتظامی بیان داشت: چهار نفر در این خصوص دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع‌قضایی معرفی شدند.

۴۱ درصد قربانیان جان باخته حوادث ترافیکی درون شهری استان مرکزی عابران پیاده هستند.

۱۹۵۵/۶۰۱۳/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مرکزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟