شناسایی 25 هزار دانش‌آموز نیازمند در البرز


شناسایی 25 هزار دانش‌آموز نیازمند در البرز

کرج - ایرنا - 25 هزار دانش‌آموز نیازمند توسط کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز در این استان شناسایی شدند.

رضا لشینی معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز روز یکشنبه به ایرنا گفت: از مجموع این تعداد چهار هزار و ۵۰۰ نفر آنان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز هستند.

وی ادامه داد: بنابراین نهاد حمایتی کمیته امداد با هدف خدمات دهی بهتر و بیشتر به دانش آموزان نیازمند پویش اجتماعی یک شهروند یک دانش آموز نیازمند را فعال ساخته که خیرین و نیکوکاران با ورود به این سامانه می توانند به دانش آموزان نیازمند با هر توان مالی که دارند کمک کنند.

لشینی گفت: علاوه براین پاکت هایی به تعداد ۴۵۰ هزار دانش آموز استان البرز پیش بینی شده که در اختیار در دانش آموزان برای همراهی بیشتر با نهاد حمایتی کمیته امداد قرار خواهد گرفت.

رامین ربیعی سرپرست سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان البرز نیز روز یکشنبه در نشست تنظیم بازار این استان گفت که براساس مصوبه کارگروه کشوری تنظیم بازار دفترچه دانش آموزی با ارز ۴۲۰۰ تومانی تخصیص یافته است.
وی ادامه داد: براساس این دستورالعمل کشوری دفترچه ۴۰ برگ ۱۷ هزار ریال، ۶۰ برگ ۲۵ هزار ریال، ۸۰ برگ ۳۴ هزار ریال و ۱۰۰ برگ ۴۲ هزار ریال قیمت گذاری شده که برای توزیع بین دانش آموزان نیازمند در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار گرفته است.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز درباره نحوه توزیع این دفاتر دانش آموزی گفت: به هر دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۵ جلد دفترچه اختصاص داده ایم که براین مبنا با توجه به تعداد سه هزار و ۴۰۹ دانش آموز تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) و یک هزار و ۳۰۱ دانش آموز تحت پوشش بهزیستی، ۲۳ هزار و ۵۵۰ جلد دفترچه به این عزیزان تخصیص داده شده است.
وی اضافه کرد: ۲۵۶ هزار و ۸۱۸ جلد دفترچه دیگر نیز براساس مصوبه کارگروه استانی تنظیم بازار به اداره کل آموزش و پرورش استان البرز تحویل داده شده تا با محوریت اقشار محروم و کم برخوردار در بین دانش آموزان توزیع شود.

ربیعی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش استان البرز موظف است لیست دفاتر تحویلی را به کارگروه استانی ارائه و بازرسی سازمان صمت، تعزیرات حکومتی نیز بر روند توزیع این دفاتر نظارت لازم را خواهند داشت.

۸۰۲۹/ ۶۱۵۵

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار