عکس ؛ آخرین تصویر برانکو روی نیمکت الاهلی عربستان !


سرمربی کروات الاهلی عربستان بعد از نتایج ضعیف در این تیم از سمت خود برکنار شد تصویر آخرین بازی برانکو روی نیمکت الاهلی عربستان که با شکست برابر الوحده همراه بود را می بینید. نوشته عکس ؛ آخرین تصویر برانکو روی نیمکت الاهلی عربستان ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

عکس ؛ آخرین تصویر برانکو روی نیمکت الاهلی عربستان !

برانکو از الاهلی اخراج شد
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۳:۱۵
عکس ؛ آخرین تصویر برانکو روی نیمکت الاهلی عربستان !

سرمربی کروات الاهلی عربستان بعد از نتایج ضعیف در این تیم از سمت خود برکنار شد تصویر آخرین بازی برانکو روی نیمکت الاهلی عربستان که با شکست برابر الوحده همراه بود را می بینید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو ایوانکوویچ که چهار سال قبل شرایط نسبتا مشابهی را در پرسپولیس تجربه کرده بود و در شروع کارش نتوانست نتایج خوبی بگیرد ولی با حمایت هواداران به کارش ادامه داد و به موفقیت رسید، پس از کنار رفتن الاهلی از آسیا، امیدوار بود در لیگ حرفه‌ای عربستان نتایج خوبی بگیرد تا سعودی‌های کم‌طاقت را آرام کند ولی او پس از پایان هفته سوم و باخت برابر الوحده به شکل غیر منتظره‌ای از سمت خود برکنار شد.

برانکو در حالی پس از تنها پنج بازی رسمی روی نیمکت الاهلی با دستور اخراج امیر منصور بن مشعل، رئیس این باشگاه مواجه شد؛ کسی که در زمان مذاکرات و رفتن از پرسپولیس به این تیم سعودی، برخورد صمیمانه‌ای با او داشت ولی اکنون با خشم و کم‌طاقتی این مدیر روبه‌رو شد.

برانکو که در زمان حضور در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار برابر الوحده از خبر برکناری‌اش از سرمربیگری الاهلی بی‌خبر بوده، عنوان کرده:

«هواداران الاهلی مانند هر تماشاگر فوتبالی در جهان به دنبال نتیجه هستند ولی به آنها می‌گویم که موفقیت یک شبه به دست نمی‌آید؛ ما در مسیرمان شکست هم می‌خوریم، اما سعی می‌کنیم تا جایی که امکان دارد هوادارانمان را خوشحال کنیم!»

برانکو پس از دریافت خبر اخراجش هم اظهار کرده:

«از همه هواداران و مدیران باشگاه الاهلی عذرخواهی می‌کنم؛ از همه بخاطر حمایت‌هایشان در این مدت تشکر می‌کنم.»

عکس ؛ آخرین تصویر برانکو روی نیمکت الاهلی عربستان !

تصویر آخرین بازی برانکو روی نیمکت الاهلی عربستان که با شکست برابر الوحده همراه بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان