بازگشت مجدد ال‌جی به بازار تبلت با عرضه احتمالی G Pad 5


بازگشت مجدد ال‌جی به بازار تبلت با عرضه احتمالی G Pad 5

اخیرا پیرامون فعالیت‌های کمپانی ال‌جی، اطلاعات بسیار عجیبی به بیرون درز کرده است. اکنون از زمان خروج ال‌جی از دنیای تبلت‌ها بیش از 2 سال زمان می‌گذرد. بعلاوه در حال حاضر حتی دسترسی به تراشه قدیمی اسنپ‌دراگون 821 نیز بسیار دشوار به‌نظر می‌رسد. مشخصه اعلام شده متعلق به دستگاهی با نام G Pad 5 است که با شناسه LM-T600 یا اسم رمز TF10، جنجالی فراگیر را...

اخیرا پیرامون فعالیت‌های کمپانی ال‌جی، اطلاعات بسیار عجیبی به بیرون درز کرده است. اکنون از زمان خروج ال‌جی از دنیای تبلت‌ها بیش از 2 سال زمان می‌گذرد. بعلاوه در حال حاضر حتی دسترسی به تراشه قدیمی اسنپ‌دراگون 821 نیز بسیار دشوار به‌نظر می‌رسد. مشخصه اعلام شده متعلق به دستگاهی با نام G Pad 5 است که با شناسه LM-T600 یا اسم رمز TF10، جنجالی فراگیر را در سراسر دنیا به‌راه انداخته است.

بازگشت مجدد ال‌جی به بازار تبلت با عرضه احتمالی G Pad 5

دستگاهی با شناسه LM-T600L (یا LMT600L) تاییدیه رادیویی موسسه RRA در کره‌جنوبی را دریافت نموده است. موضوع مهم‌تر این‌که همین شماره مدل در سورس کد کرنل اخیرا آپلود شده بر روی سرورهای شرکت ال‌جی نیز مشاهده شده است. در ابتدای امر این محصول با شناسه‌های LMT600، KMT600L و LMT600US شناخته می‌شد و اکنون آخرین شناسه به شکل عجیبی از وب‌سایت حذف شده است. این موضوع به‌صورت بالقوه نشان می‌دهد که عرضه ورژن US کماکان محتمل خواهد بود.

بازگشت مجدد ال‌جی به بازار تبلت با عرضه احتمالی G Pad 5بازگشت مجدد ال‌جی به بازار تبلت با عرضه احتمالی G Pad 5

با این‌حال سایر اطلاعات و جزئیات محدود لو رفته ظاهرا قطعی نیستند. بررسی فایل‌های منبع کرنل موردنظر نشان‌دهنده باتری‌هایی با 2 ظرفیت مختلف 6000 و 8200 میلی‌آمپرساعتی است. احتمالا ال‌جی بر روی چندین مدل از تبلت G Pad 5 کار می‌کند. اگرچه این سناریو اندکی بعید به‌نظر می‌رسد؛ چرا که ظرفیت‌های اعلام شده برای 2 باتری با یکدیگر کاملا متفاوت هستند.

بازگشت مجدد ال‌جی به بازار تبلت با عرضه احتمالی G Pad 5

بعلاوه G Pad 5 تاییدیه گوگل پلی را نیز دریافت نموده است و این گواهی نیز به برخی مشخصات کلیدی دیگر اشاره می‌کند. نمایشگر 10.1 اینچی با رزولوشن 1920 در 1200 پیکسل و نسبت ابعاد 16:10 همراه با سیستم‌عامل اندروید 9.0 پای از شاخص‌ترین ویژگی‌های این محصول به‌شمار می‌روند. همچنین این تبلت از اتصال LTE و اسکنر اثرانگشت پشتیبانی کرده و فاقد درگاه ارتباطی NFC است. بر اساس اطلاعات موجود در فایل‌های منبع کرنل، محصول فوق از تراشه اسنپ‌دراگون 821 بهره خواهد برد. ظاهرا این تراشه 3 ساله به‌همراه 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌داخلی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد. حداقل یکی از مدل‌های G Pad 5 مجهز به چنین سخت‌افزاری خواهد بود. هنوز نمی‌توان در خصوص صحت و سقم اطلاعات اعلام شده با قطعیت اظهارنظر کرد؛ اما اکنون ظاهرا بیش‌تر قطعات این پازل در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان