مصرف آرد شیروانی‎‌ها‎، بالاتر از استان و کشور


مصرف آرد شیروانی‎‌ها‎، بالاتر از استان و کشور

بجنورد- ایرنا- سرانه مصرف آرد در شهرستان شیروان 10 کیلو و 200 گرم است که این رقم در استان خراسان شمالی 9 و در کشور 7 کیلوگرم است.

به گزارش ایرنا فرماندار شیروان روز یکشنبه در نشست شورای اداری این شهرستان با تاکید بر ادامه پیگیری حل مشکلات مردم در حوزه آرد و نان، اظهار داشت: تخلفاتی در چرخه توزیع و پخت نان شیروان وجود داشت که شناسایی و با متخلفان برخورد شد.
امین‌رضا مرآتی با بیان اینکه زحمات نانوایان نباید در این شرایط سخت نادیده گرفته شود، گفت: برخی نانوایان در اقدامی تخلف آمیز مبادرت به قاچاق سهمیه آرد خود کرده و یا بخشی از نان تولیدی را به مصرف دام می رساندند که با این اقدامات غیرقانونی به شدت برخورد شده و این عرصه مدیریت خواهد شد.
وی با بیان اینکه حضور عشایر و تامین نان مورد نیاز آنان فشار مضاعفی را به شهرستان تحمیل می کند، افزود: در این راستا قرار است سهمیه ای به این قشر داده شود و برخی از نانوایی ها به صورت کشیک برای تامین نان مورد نیاز آنان فعالیت کنند.

نماینده عالی دولت در شیروان با اشاره به اینکه در ۶ ماهه دوم سال با توجه به شرایط اقتصادی و اجتماعی انتظار تلاش مضاعف دستگاه های اجرایی و همراهی بیشتر مردم را داریم، گفت: شرایط اقتصادی و درآمدی خوب نیست و باید مقاومت کنیم و در این راستا رسانه ها نقش اصلی را دارند و باید مردم را برای مقابله با مشکلات آماده کنند.
شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.
۷۱۸۶/۵۱۳۲

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا