650برنامه هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود


650برنامه هفته دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

شهرکرد- ایرنا- فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس بیش از 650 عنوان برنامه در رده‌ها و پایگاه های بسیج استان برگزار می‌شود.

سردار علی محمد اکبری روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ ایثار و شهادت استان افزود: این برنامه ها در ۴۳ محور کلی در سطح استان از ۳۱ شهریورماه همزمان با سراسر کشور با برگزاری رژه مشترک نیروهای مسلح آغاز می شود.

وی گفت: برنامه‌های امسال در این هفته با ایده‌های خلاقانه و مبتکرانه، بهره‌مندی از ظرفیت مردمی و جوانان برگزار می‌شود تا به دشمنان نشان داده شود که تهدیدها هیچ تاثیری بر روی مردم نخواهد داشت.

فرمانده سپاه استان، برگزاری محفل شعر و خاطره، یادواره شهدا، برپایی نمایشگاه و دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از مهمترین برنامه های اینهفته در سطح استان است.

مدیرکل بنیاد شهیدو امور ایثارگران چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست گفت: بیش از ۳۲ برنامه محوری در هفته دفاع مقدس در استان برگزار می شود.

فریبرز نجفی افزود: برگزاری یادواره شهدا و سرکشی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و رزمندگان دفاع مقدس، رونمایی از ماکت جنگنده شهید اکبری سامانی، افتتاح چند طرح ساماندهی گلزار شهدای، گلباران غبور مطهر شهدا و همزمان با سراسر کشور آیین میهمانی لاله‌ها در گلزار مطهر شهدای سراسر استان برگزار می‌شود.

وی گفت: اجرای برنامه روایتگری رزمندگان دفاع مقدس در برنامه های مختلف به خصوص در آیین و برنامه های آموزش و پرورش از دیگر برنامههای بزرگداشت هفته دفاع مقدس است که برای این منظور ۶۰ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس آموزش های روایتگری را فراگرفتند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره به برگزاری یکهزار نمایشگاه در یکهزار مدرسه در کشور افزود: در این هفته ۳۰ نمایشگاه دوران دفاع مقدس در ۳۰ مدرسه استان برگزار می شود.

منوچهر ذوالفقاری با اشاره به نامگذاری برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس با عنوان "ما پیروزیم" اظهار داشت: نهضت خاطره‌گویی به‌منظور انتقال آموزه‌های دفاع مقدس به نسل جوان در هفته دفاع مقدس و همچنین همایش بزرگداشت نکوداشت پیشکسوتان جهاد و مقاومت در این هفته همزمان با سراسر کشور در روز هفتم مهرماه برگزار می شود.

۳۱ شهریورماه تا ۷مهرماه به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است و چهارمحال و بختیاری در دوران دفاع مقدس بیش از دو هزار و ۴۰۰ شهید را تقدیم انقلاب اسلامی ایران کرده است.

۷۳۶۰/۲۰۹۷

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهارمحال و بختیاری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج