22 نفر امسال بر اثر تصادف در استان اردبیل جان باخته‌اند


22 نفر امسال بر اثر تصادف در استان اردبیل جان باخته‌اند

اردبیل _ ایرنا_ معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: امسال در این استان 21 فقره تصادف با 22 فوتی واقع شده که 14 نفر از این افراد در داخل شهر جان باخته‌اند.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، مسعود امامی یگانه روز یکشنبه در جلسه شورای ترافیک استان با بیان اینکه بی‌احتیاطی رانندگان یکی از عوامل مهم در بروز تصادفات داخل شهری می‌باشد، ارائه آموزش به رانندگان و فرهنگ‌سازی کنترل سرعت را در استان ضروری دانست.

وی همچنین نصب دوربین‌های پلاک‌خوان و سرعت‌گیر را از جمله اقداماتی دانست که می‌تواند به عنوان بازدارنده عمل کند.

وی با اشاره به اینکه طرح جامع شهری اردبیل نیازمند به‌روزرسانی بوده و لازم است مشکلات جدید شهری استخراج و راهکارهای لازم برای اصلاح پیش‌بینی شود اظهار کرد: برای انجام مطالعات شهری و ترافیکی اردبیل مشاور معتبری انتخاب و اقدامات لازم در این خصوص عملیاتی می‌شود.

امامی یگانه به مشکلات ترافیکی شهر اردبیل در آستانه بازگشایی مدارس اشاره کرده و از نصب موقت مانیتورینگ (مرکز کنترل ترافیک) خبر داد و افزود: وجود مرکز کنترل ترافیک برای این شهر از ضرورت‌ها بوده و باید در سریع ترین زمان راه اندازی شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: با توجه به آمارهای ارایه شده از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی میزان تلفات جانی بر اثر برخورد خودرو به عابر پیاده بیشتر بوده و باید اقدامات کنترلی در این خصوص اجرایی شود.

شهردار اردبیل نیز در این جلسه از اتمام زیرسازی خیابان آیت‌الله خامنه ای در شهر اردبیل خبر داد و گفت: این خیابان به زودی بازگشایی می شود.

حمید لطف اللهیان به اجرای خیابان در بزرگراه ولایت تا موزه دفاع مقدس در دور دریاچه شورابیل اشاره کرد و خواستار موافقت با اتصال این خیابان به شام اسبی شد.

وی همچنین از آماده سازی محل برگزاری رژه هفته دفاع مقدس در بزرگراه ولایت و خیابان تازه احداث این مسیر خبر داد.

ارائه گزارش از اجرای طرح های ترافیکی در مسیر خیابان سیمتری ، عالی قاپو و کوچه ارمنستان از جمله موضوعات این جلسه بود
/۶۰۱۶/۳۰۰۶

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟