عامل شهادت 2 مامور کلانتری در ایرانشهر دستگیر شد


عامل شهادت 2 مامور کلانتری در ایرانشهر دستگیر شد

زاهدان- ایرنا- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: روز گذشته با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، عامل شهادت 2مامور گشت کلانتری12 شهرستان ایرانشهر شناسایی و دستگیر شد.

سردار محمد قنبری روز یکشنبه در این باره اظهار داشت: تیم گشت کلانتری ۱۲ شهرستان ایرانشهر ساعت ۲۴ شامگاه دوم آذر سال ۹۲ در اجرای طرح امنیت محله محور هنگام گشت زنی در محدوده چهارراه پاستور خیابان بلوچ، به یک دستگاه پژو۴۰۵ که جلوی بانک توقف کرده بود مظنون شدند.

وی ادامه داد: با نزدیک شدن خودرو پلیس به محل برای بررسی موضوع سرنشینان خودرو پژو ناگهان با بیرون آوردن یک قبضه سلاح کلاش اقدام به شلیک به سمت عوامل انتظامی کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان بیان کرد: در این حادثه ستوانسوم مجید بادامچی و سرباز وظیفه حسین رفسنجانی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند و متهمان با بجا گذاشتن خودرو بلافاصله از محل متواری شدند.

وی خاطر نشان کرد: با ردزنی اطلاعاتی ماموران پلیس آگاهی یکی از متهمان که از آن زمان تاکنون در ارتفاعات صعب العبور منطقه «نایگون» مخفی شده بود، سرانجام روز گذشته هنگام تردد در سطح شهر ایرانشهر با یک دستگاه موتورسیکلت در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

۹۹۱۴**۳۲۱۳

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حوادث

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!