خانه‌تکانی سینما با اکران 4 فیلم جدید


خانه‌تکانی سینما با اکران 4 فیلم جدید

تهران- ایرنا- سخنگوی شورای صنفی نمایش از آغاز اکران 4 فیلم جدید همزمان با روز چهارشنبه 27 شهریور در سینماهای سراسر کشور خبر داد.

غلامرضا فرجی در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی ایرنا درباره مصوبات جلسه امروز (۲۴ شهریورماه) شورای صنفی نمایش، اظهار داشت: در جلسه امروز مقرر شد، فیلم‌های سینمایی «شاه کش» ساخته وحید امیرخانی در گروه آستارا به جای «برمودا» و «مردی بدون سایه» به کارگردانی علیرضا رئیسیان در گروه فرهنگ به جای «صدای منو می‌شنوی؟» از چهارشنبه ۲۷ شهریور آغاز خواهد شد.

وی افزود: همچنین در روز چهارشنبه ۲۷ شهریورماه دو فیلم «کلوپ همسران» ساخته مهدی صباغ‌زاده در گروه ایران به جای «چاقی» و «کروکودیل» به کارگردانی مسعود تکاور در سرگروه آزادی به جای «قصر شیرین» نمایش خود را آغاز خواهند کرد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: چهار فیلم تعویض شده در سرگروه‌ها نیز همچنان در زیر گروه‌ها نمایش خود را ادامه خواهند داد.

فرجی ادامه داد: در جلسه امروز قرارداد فیلم‌های «منطقه پرواز ممنوع» برای اکران در گروه استقلال بعد از فیلم «سال دوم دانشکده من»، «معکوس» در گروه آستارا بعد از فیلم «مسخره باز» و «چشم و گوش بسته» در گروه باغ کتاب بعد از «درخونگاه» ثبت شد.

به گفته فرجی قرارداد فیلم‌های «لابیرنت» در گروه زندگی بعد از اکران «پیلوت»، «سمفونی نهم» در گروه فرهنگ بعد از «مردی بدون سایه» و «جاندار» در گروه آزادی بعد از فیلم «ماجرای نیمروز ۲» نیز در جلسه امروز به ثبت رسید.

سخنگوی شورای صنفی نمایش خاطرنشان کرد: اکران بقیه فیلم‌ها در سینماها ادامه دارد و فیلم «زهرمار» که سقف تعداد هفته‌های نمایش‌اش خاتمه یافته فقط در پردیس‌های با بیشتر از هفت سالن بالا و سانس فوق العاده قابل اکران است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است