ایووبی: اورتون برای من مثل یک خانه جدید است؛ فقط با لهجه مردم لیورپول مشکل دارم


ایووبی: اورتون برای من مثل یک خانه جدید است؛ فقط با لهجه مردم لیورپول مشکل دارم

هافبک نیجریه‌ای اورتون از شرایط کنونی خود راضی است. 

طرفداری- الکس ایووبی خیلی زود اورتون را به عنوان خانه جدیدش پذیرفته است.

اسکای گزارش می‌دهد: ایووبی در روز پایانی پنجره نقل و انتقالات تابستانی، در ازای ۳۵ میلیون پوند آرسنال را به مقصد اورتون ترک کرد. او که از ۸ سالگی در لندن حضور داشت، در خصوص انتقالش گفته است:

تا الان که خیلی خوب بوده است. احساس می‌کنم خانه جدیدی دارم و واقعا اینجا راحت هستم. چند تماس با من گرفته شد و با مدیر برنامه‌ام صحبت کردند. حدودا یک روز لازم بود تا با سرمربی و مارسل برندز صحبت کنیم. متقاعد کردنم برای انتقال به اینجا خیلی سخت نبود. از حضور در آرسنال خیلی راحت بودم و به همین خاطر به هیچ انتقالی فکر نمی‌کردم. پس از این که با من تماس گرفته شد، فکر کردم در اینجا شانس بهتری برای پیشرفت کردن خواهم داشت. به نظرم فرصت بزرگی بود و نباید آن را رد می‌کردم. بابت این تصمیم اصلا پشیمان نیستم.

چیزی که ایووبی در لیورپول با آن مشکل دارد، مرتبط با مسائل فوتبالی نیست.

تفاوتی زیادی بین لیورپول و لندن احساس نکردم ولی چیزی که برایم دشوار است، لهجه مردم اینجاست. وقتی دانکن (فرگوسن) اولین بار داشت با من حرف می‌زد، مطمئن نبودم چه می‌گوید و برای همین با حرف‌هایش ابراز موافقت کردم! فقط باید با این کنار بیایم ولی جدای از آن همه چیز شبیه لندن است. تا الان رفتار خوبی با من داشته‌اند. این باشگاه مثل یک خانواده است و ما مثل اعضای خانواده با هم تعامل می‌کنیم. با وجود این که شرایط با آرسنال فرق می‌کند ولی در حال لذت بردن از این دوران هستم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در