کاوه آفاق در فیلم مهرجویی جایگزین چاوشی شد؟


کاوه آفاق در فیلم مهرجویی جایگزین چاوشی شد؟

کاوه آفاق هنرمند عرصه موسیقی در فیلم «لامینور» با داریوش مهرجویی همکاری خواهد کرد.

کاوه آفاق در فیلم مهرجویی جایگزین چاوشی شد؟به گزارش حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، کاوه آفاق، خواننده و آهنگساز پاپ و راک در تازه‌ترین فیلم داریوش مهرجویی ایفای نقش خواهد کرد تا نخستین تجربه بازیگری‌اش در سینما باشد. پیش از این حضور علی نصیریان، سیامک انصاری، مهرداد صدیقیان، عزت الله رمضانی فر و پردیس احمدیه در «لامینور» قطعی شده بود.

آفاق که در سال‌های گذشته با گروه راک ایرانی به نام د ویز The ways فعالیت می‌کرد، خواننده، ترانه ساز و آهنگساز آهنگ‌های معروفی چون «اتاق آبی»، «عطر تو»، «قصه زیرزمین» و ... است و چندین تجربه بازی در تئاتر دارد. از آفاق چندین آلبوم موسیقی و همچنین کتاب مجموعه ترانه‌هایش تحت عنوان «تهران-۵۷» منتشر شده که اولین کتاب ترانه راک فارسی است.

قرار بود محسن چاوشی خواننده برخی قطعات لامینور باشد؛ اما از آنجا که با چاوشی با مهرجویی به توافق نرسید، احتمال دارد کاوه آفاق خواننده این قطعات شود.

«لامینور» به کارگردانی داریوش مهرجویی با طراحی گریم عبدالله اسکندری و مدیریت فیلمبرداری بهرام بدخشانی با نویسندگی مشترک وحیده محمدی‌فر و داریوش مهرجویی به تهیه کنندگی رضا درمیشیان جلوی دوربین خواهد رفت.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معشوق