شرط عجیبی که شاگرد بنا برای قهرمانی جهان گذاشت/ آیا عبدولی خداحافظی می‌کند؟


شرط عجیبی که شاگرد بنا برای قهرمانی جهان گذاشت/ آیا عبدولی خداحافظی می‌کند؟

سعید عبدولی پیش از اعزام به مسابقات قهرمانی جهان، اعلام کرده بود که در صورت نرسیدن به مدال طلا، انگیزه ای برای ادامه کشتی ندارد.

به گزارش سرویس ورزشی جی پلاس؛ در روز اول رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی جهان در قزاقستان، از میان چهار نماینده ایران، تنها سعید عبدولی به نیمه نهایی رسید که او هم در نیمه‌نهایی و ثانیه‌های پایانی کشتی خود را واگذار کرد تا به رده‌بندی برسد. ناصرپور هم البته با رسیدن حریفش به فینال، امروز در شانس مجدد کشتی می‌گیرد.

سعید عبدولی با تجربه‌ترین عضو تیم ایران در جام جهانی، پیش از اعزام به این مسابقات گفته بود که تنها در صورتی که در "نور سلطان" روی سکوی قهرمانی قرار بگیرد، در کشتی خواهد ماند و خداحافظی نخواهد کرد.

عبدولی تاکید کرده‌بود که اگر طلا نگیرد، دیگر انگیزه‌ای برای ادامه کشتی و حضور در المپیک 2020 نخواهد داشت. حالا باید دید که با رسیدن او به رده‌بندی و برنز احتمالی، آیا به حرفی که زده بود پایبند خواهد ماند و از کشتی خداحافظی خواهد کرد؟

البته عبدولی در این تورنمت در وزن 82 کیلوگرم که غیر المپیکی است حاضر شده بود و طبق اعلام خودش قرار بود در صورت کسب طلا، در ماه‌های آینده با آمدن به یک وزن پایین‌تر، برای کشتی گرفتن در وزن 77 کیلو آماده شود.

سعید عبدولی در دو دوره گذشته بازی‌های المپیک هم حاضر بوده که در اولی دستش به مدال نرسید اما در ریو بالاخره توانست به مدال برنز دست پیدا کند. حالا باید دید که تصمیمش مبنی بر خداحافظی جدی است یا با پس گرفتن حرفش، در سومین المپیک خود حضور خواهد داشت یا خیر.

عبدولی پیش از این تنها در سال 2011 توانسته بود در مسابقات جهانی روی سکوی اول بایستد و در سال 2017 هم به مدال برنز رسید.

او همچنین در دو دوره بازی‌های آسیایی هم روی سکو رفته. در سال 2010 مدال طلا به او رسید و در سال 2014 هم روی سکوی سوم ایستاد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط