شمار جانباختگان تصادف موتورسیکلت در درگز افزایش یافت


شمار جانباختگان تصادف موتورسیکلت در درگز افزایش یافت

مشهد- ایرنا- جوانی که در جریان تصادف اخیر موتورسیکلت با خودروی سواری و پراید در شهرستان درگز مجروح شده بود هنگام انتقال به مرکز درمانی در مشهد جان باخت و تعداد جانباختگان این سانحه جاده ای به دو نفر افزایش یافت.

محمد علیشاهی، مسئول روابط عمومی مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: فرد مجروح که پیش از اعزام به مشهد در بیمارستان امام خمینی(ره) درگز مورد عمل جراحی از ناحیه کبد قرار گرفته بود حین انتقال برای دریافت خدمات درمانی تخصصی تر در مشهد بامداد امروز ۲۴ شهریور جان باخت.

با مرگ این جوان شمار افرادی که ظرف روزهای اخیر در اثر سانحه جاده‌ای برای موتورسیکلتها در شهرستان درگز کشته شده‌اند به چهار نفر رسید.

لزوم آموزش راکبان موتورسیکلتها

فرماندار درگز هم طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن ابراز تاسف از مرگ شهروندان موتورسوار درگزی گفت: استفاده نکردن از کلاه ایمنی، فقدان پایبندی به مقررات و حرکت با سرعت بالا و بعضا وحشتناک عامل اصلی سوانح جادهای برای موتورسیکلتها در این شهرستان است.

محمدحسن فرهادی به سانحه برخورد رخ به رخ ۱۰ روز پیش دو دستگاه موتورسیکلت و مرگ دلخراش راکبان آنها در درگز اشاره و بیان کرد: فرهنگ سازی میان شهروندان برای رعایت نکات ایمنی و سرعت مجاز هنگام راندن وسایل نقلیه به ویژه موتورسیکلت در قالب برنامه های آموزشی موثر و مستمر خصوصا برای افرادی که در سطح جاده‌های روستایی رفت و آمد می کنند نیازی مبرم است که باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

حادثه رانندگی دشب در حوالی روستای جشن آباد واقع در ۹ کیلومتری شهر درگز دو کشته برجای گذاشت. دهم شهریور ماه جاری نیز برخورد شاخ به شاخ دو دستگاه موتورسیکلت در حوالی روستای سعدآباد واقع در هشت کیلومتری شهر درگز و محلی نزدیک به تصادف اخیر مرگ راکبان دو موتورسیکلت را در پی داشت. از چهار فوت شده این سوانح جاده‌ای یک نفر پاکبان شهرداری درگز و سه نفر دیگر سربازان وظیفه بودند.

مرکز شهرستان ۷۵ هزار نفری درگز در فاصله ۲۵۰ کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.

۳۲۲۱/۱۸۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...