نیازمندی‌های ستاد اربعین به دستگاه‌های ذیربط محول شده است


نیازمندی‌های ستاد اربعین به دستگاه‌های ذیربط محول شده است

بیرجند - ایرنا - معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: در نشست‌های قبلی کمیته ستاد اربعین زیرساخت‌ها طبق نیازمندی به دستگاه‌های ذیربط محول شده است و اکنون از دستگاه‌ها پروژه می‌خواهیم.

سید کمال‌الدین میرجعفریان روز یکشنبه در نشست کمیته زیرساخت ستاد اربعین حسینی افزود: باید در زمانبندی دقیق درصد اجرای کار به معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اعلام شود.

وی بیان کرد: با توجه به تامین زیرساخت‌های اولیه، دستگاه‌های اجرایی استان هرچه سریعتر نسبت به تکمیل پروژه‌های اربعین در شهر کاظمین عراق اقدام کنند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: با توجه به فرارسیدن اربعین حسینی و اعزام زائران به کشور عراق هیچگونه تعللی در تکمیل پروژه‌ها قابل قبول نیست و دستگاه‌هایی که به هر دلیل نمی‌توانند همراه باشند مسئولیت‌شان به سایر دستگاه‌های متقاضی واگذار شود.

وی اظهار داشت: مردم ایران همواره پیشقدم بودند و سالانه مبالغ زیادی به اربعین حسینی کمک می‌کنند، هر دستگاهی کوتاهی کند از چرخه این فیض معنوی خارج خواهد شد تا زحمات مردم در کمک به این شور معنوی عقب نماند.

میرجعفریان گفت: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نسبت به تامین حمل و نقل و اماکن بین راهی هرچه سریعتر اقدام کند و حتی با اماکن بین راهی سایر استان‌ها هم برای رفاه حال زائران هماهنگ باشد.

وی با بیان اینکه آب و فاضلاب شهری و شرکت برق برای اعزام و تامین زیرساخت‌ها آمادگی لازم را داشته باشند افزود: امیدواریم با همکاری و هم‌افزایی مردم و مسئولان بتوانیم از این فیض معنوی به خوبی بهره‌مند شویم.

وی گفت: علیرغم همه ناجوانمردی‌های استکبار جهانی در حوزه‌های مختلف مردم همواره همراه نظام و انقلاب بودند و هیچ فشاری باعث عدول از ارزش‌ها نخواهد شد.

۴۱ موکب استان خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به زائران اربعین حسینی در عراق برپا می‌شود.

سال گذشته خراسان جنوبی با ۳۵ موکب در خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی مشارکت داشت.

۳۲۱۵* ۶۰۵۴

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان جنوبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان