عضویت اراضی عباس آباد در سازمان جهانی گردشگری دستاورد بزرگ مدیریت شهری


خلیل آبادی گفت: با توجه به تحریم‌ها و شرایط اقتصادی کشور از مجموعه اراضی عباس آباد می‌توان به عنوان یکی از صنایع درآمدزا و پایدار مالی بهره برد.

عضویت اراضی عباس آباد در سازمان جهانی گردشگری دستاورد بزرگ مدیریت شهریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن خلیل آبادی عضو شورای شهر تهران در تذکر پیش از دستور یکصد و شصت و چهارمین جلسه این شورا که امروز (یکشنبه ۲۴ شهریور ماه) برگزار شد با اشاره به عضویت مجموعه اراضی عباس آباد در سازمان جهانی گردشگری گفت: در روز‌های گذشته خبر مسرت بخش عضویت مجموعه اراضی عباس آباد به سازمان جهانی گردشگری اعلام شد و نسبت به ارتقای این سند در کلانشهر تهران امیدوار شدیم.

بیشتر بخوانید؛ عضویت اراضی عباس آباد در سازمان جهانی گردشگری

عضو شورای شهر تهران افزود: این اتفاق مبارک روز چهارشنبه ۲۰ شهریور ماه در بیست و سومین مجمع عمومی سازمان جهانی گردشگری در سن پترزبورگ روسیه رخ داد تا دستاورد مهم دیگری برای شهرداری تهران به دست آید و مجموعه اراضی عباس آباد به عنوان یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری شهر تهران در مقیاس بین‌الملل شناخته شود.

او ادامه داد: سازمان جهانی گردشگری به عنوان محل گفت و گوی کشور‌ها درباره سیاست‌ها و تجارب علمی آن‌ها درباره دانشگری و نقش مرکزی و مهمی در ترفیع وضعیت تعهد و توانایی موجود کشور‌های در حال توسعه در زمینه گردشگری دارد.

خلیل آبادی بیان کرد: از ایران تا به امروز ۱۳ نهاد وابسته در سازمان جهانی گردشگری عضویت داشت که با عضویت مجموعه اراضی عباس آباد این آمار به ۱۴ عضو رسید.

انتهای پیام/

اراضی عباس آباد یکی از مهم‌ترین قطب‌های گردشگری شهر تهران است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403