موتورهای دیزلی کارگاهی ساماندهی می‌شود


موتورهای دیزلی کارگاهی ساماندهی می‌شود

اعضای شورای شهر تهران لایحه ساماندهی موتورهای دیزلی در محیط‌های کارگاهی را به خاطر جلوگیری از آلودگی‌های صوتی و زیست محیطی تصویب کردند.

موتورهای دیزلی کارگاهی ساماندهی می‌شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اعضای شورای شهر تهران در صد و شصت و چهارمین جلسه شورای شهر لایحه ساماندهی موتورهای دیزلی در محیط‌های کارگاهی را تصویب کردند.

محسن پور سید آقایی معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران در دفاع از این لایحه گفت: در حال حاضر ما گزارش کاملی در ارتباط با موتورهای دیزلی نداریم اما گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد که هزاران دستگاه از موتورهای دیزلی در پروژه‌های ساختمانی به کارگیری می‌شوند و سبب ایجاد آلودگی صوتی و زیست محیطی می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛ اتهام شهید زدایی ستم آشکار به مدیریت شهری است

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار تهران با بیان اینکه این لایحه در جلسات متعدد کمیسیون محیط زیست شورا بررسی شده، گفت: با نظر اعضای کمیسیون پیشنهاداتی به این لایحه اضافه شده است که می‌توان آنها را هم مورد توجه قرار داد.

پور سید آقایی با بیان اینکه لایحه به همراه آیین‌نامه آن تهیه شده، اظهار کرد: از اعضای شورا تقاضا دارم که به کلیات آن رای داده و در جزئیات هم اگر پیشنهادی دارند اضافه کنند.

در نهایت پس از اظهارات پور سید آقایی اعضای شورای شهر با تصویب کلیات این لایحه موافقت کردند.

انتهای پیام/

تصویب لایحه ساماندهی موتورهای دیزلی در محیط‌های کارگاهی در شورای شهر تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت