بوسکتس: استرلینگ در حد مسی نیست، اغراق نکنید!


بوسکتس: استرلینگ در حد مسی نیست، اغراق نکنید!

سرخیو بوسکتس، ستاره کهنه‌کار بارسلونا، مقایسه رحیم استرلینگ ستاره انگلیسی منچسترسیتی با لیونل مسی را بسیار اغراق‌شده خوانده و می‌گوید این مقایسه به نفع هیچکس نخواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، سرخیو بوسکتس، هافبک کهنه‌کار بارسلونا می‌گوید رحیم استرلینگ، ستاره ملی‌پوش انگلیسی منچسترسیتی نباید با لیونل مسی، ستاره بزرگ بارسا مقایسه شود و این مقایسه بسیار اغراق شده است.

بوسکتس: استرلینگ در حد مسی نیست، اغراق نکنید!

استرلینگ در سال گذشته در باشگاهش منچسترسیتی و تیم ملی انگلیس درخشش فوق‌العاده‌ای داشته و اخیراً بارها از او به عنوان استعدادی که می‌تواند در آینده نزدیک به ابرستاره‌ای در حد مسی و رونالدو تبدیل شود یاد شده است. اما بوسکتس می‌گوید استرلینگ هنوز به حدی نرسیده که بتوان از او در کنار لیونل مسی نام برد و این مقایسه می‌تواند روی او تاثیر منفی داشته باشد.

بوسکتس در این باره گفت:" ببینید، استرلینگ بازیکنی است با سابقه عالی که پتانسیل زیادی دارند. ولی مقایسه او با لیونل مسی به نظرم خیلی اغراق‌آمیز است و برای او مفید نیست".

ستاره بارسلونا در ادامه گفت:" این درست است که هر کدام از آنها در باشگاه خود نقش خیلی مهمی دارند. استرلینگ بازیکن خوبی است که می‌تواند در تیم ملی انگلیس تاثیر خیلی مهمی داشته باشد".

استرلینگ 24ساله فصل گذشته در لیگ برتر برای باشگاهش منچسترسیتی 17 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل داده است و در فصل جدید هم پنج بار موفق شده برای سیتیزن‌ها گلزنی کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده فوتبال آتالانتا - لیورپول 30 فروردین 1403