آیپد تاشو در راه بازار


آیپد تاشو در راه بازار

ایتنا - اپل این روزها سخت در تلاش است که نسخه تاشوی آیفون‌ها و آیپدهای خود را به بازار عرضه کند و به نظر می‌رسد که این تلاش‌ها بالاخره نتیجه داده و آیپدهای تاشو به‌زودی به بازار عرضه می‌شوند.

اپل این روزها سخت در تلاش است که نسخه تاشوی آیفون‌ها و آیپدهای خود را به بازار عرضه کند و به نظر می‌رسد که این تلاش‌ها بالاخره نتیجه داده و آیپدهای تاشو به‌زودی به بازار عرضه می‌شوند.

به گزارش ایتنا و به نقل از digitaltrends، دستگاه‌های جدید اپل با طراحی تاشو به‌زودی با دستگاه‌های تاشوی کمپانی‌های سامسونگ و هواوی در رقابتی سخت قرار خواهد گرفت. این دو کمپانی در حال حاضر اولین و دومین تولیدکنندگان تلفن‌های همراه هوشمند در سراسر جهان هستند.

اخبار به دست آمده از UBS حاکی از آن است که سامسونگ در حال حاضر بازار تلفن‌های همراه تاشو را با ثبت اختراعات جدید خود در رابطه با این طراحی به دست گرفته است اما اپل نیز در پاسخ به این اقدام سامسونگ به‌صورت « به‌طور مداوم کار می‌کند». در این گزارش آمده است که:« سامسونگ به‌عنوان یک فروشنده تلفن همراه بازار تاشوها را در اختیار خواهد داشت اما اپل نیز به‌طور مداوم روی این فناوری کار می‌کند و UBS بر این باور است که یک محصول اپل تاشو ممکن است سال آینده به بازار عرضه شود اگرچه احتمال عرضه آن در سال 2021 بیشتر است. UBS معتقد است که اولین دستگاه تاشوی اپل به‌جای آیفون یک آیپد باشد.»
آیپد تاشو در راه بازار

همچنین بزرگ‌ترین نگرانی در رابطه با سخت‌افزار تاشو مرتبط با قیمت آن است. درحالی‌که برخی از مشتیان برای خرید چنین دستگاهی حاضر به پرداخت رقم هنگفتی هستند اما قیمت نسل اول دستگاه‌های تاشوی بازار در حال حاضر بسیار زیاد است. همچنین داده‌های نظرسنجی نشان می‌دهند که بیشتر مشتریان برای یک دستگاه تاشو حاضر به پرداخت 400 تا 500 دلار بیشتر هستند.

چیزی که به‌صورت قطعی مشخص است این است که اپل برای عرضه دستگاهی تاشو عجله نخواهد مرد. این کمپانی هیچ‌وقت در رابطه با اولین بودن در جهان نگران نبوده است و به‌جای آن اجازه داده است که رقبا اولین‌ها را امتحان کنند و سپس با درس گرفتن از اشتباهات آن‌ها به عرضه یک فناوری بی‌نقص بپردازد. این رویکرد درزمینهٔ تبلت‌ها، ام‌پی 3 پلیر ها و ساعت‌های هوشمند به‌خوبی جواب داده است و همین سیاست برای دستگاه‌های تاشو نیز به کار می‌رود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبحانه خبری، 1 اردیبهشت 1403؛ از دفع حمله منتسب به اسرائیل به تاسیساتی در اصفهان تا اطل...