آموزش مدیریت عمومی برای مدیران تاسیسات گردشگری الزامی شد


آموزش مدیریت عمومی برای مدیران تاسیسات گردشگری الزامی شد

مشهد- ایرنا- معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: از این پس گذراندن دوره آموزشی مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری برای همه مدیران فعال در این حوزه الزامی است.

یوسف بیدخوری روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: برابر ابلاغ وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، دستورالعمل برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران تاسیسات گردشگری و همچنین دستورالعمل نحوه صدور و تمدید کارت مدیریت تاسیسات گردشگری "شرکت در دوره و ارائه گواهینامه دوره مدیریت عمومی تاسیسات گردشگری" برای صدور و تمدید کارت مدیریت الزامی شده است.
وی ادامه داد: این موضوع در تمدید پروانه بهره برداری و کارت مدیریت لحاظ خواهد شد لذا ابلاغ چنین الزامی طی اطلاعیه ای به عموم مدیران تاسیسات گردشگری صورت گرفت.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: این اطلاعیه مدیران هتلهای یک تا پنج ستاره، هتل آپارتمانهای درجه یک تا سه، مهمانپذیرهای درجه یک تا سه، اقامتگاههای بومگردی درجه یک تا سه و سایر تاسیسات گردشگری را شامل می شود.
وی مدت اعتبار گواهینامه دوره آموزشی مدیران تاسیسات گردشگری را پنج سال اعلام و بیان کرد: همه مدیران تاسیسات گردشگری باید به واحد آموزش گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی مراجعه و اطلاعات لازم را کسب نموده تا شرایط و مدارک جدید مورد انتظار را دریافت کنند.
خراسان رضوی با دو هزار و ۱۴۱ واحد تاسیسات گردشگری رتبه نخست این حوزه را در کشور دارد.

۷۴۹۶/۱۸۵۸

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم ممنوعه و مبتذل دنیا جهانبخت با نیلی افشار ! / بخاطر دلار هرکاری می کنند !