پیشرفت 91 درصدی مترو کرج- هشتگرد


پیشرفت 91 درصدی مترو کرج- هشتگرد

‌مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: در تلاشیم متروی کرج- هشتگرد تا دو ماه آینده به بهره برداری برسد.

‌داود صفدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: اتمام بخشی از متروی کرج – هشتگرد را تا پایان تابستان در دستور کار خود قرار داده‌ایم و پیگیری‌ها در این خصوص در حال انجام است.

وی ادامه داد: این پروژه تا کنون حدود 91 درصد پیشرفت داشته و برای بهره برداری از آن باید تجهیزات مورد نیاز را خریداری کنیم.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای خرید تجهیزات صورت گرفته، اعلام کرد: با نصب این تجهیزات و انجام سیگنالینگ، این پروژه به بهره برداری می‌رسد.

وی توضیح داد: هماهنگی‌های لازم با بهره بردار پروژه جهت آغاز عملیات سیگنالینگ انجام شده و امیداریم تا دو ماه آینده به پایان برسد.

صفدری با اشاره به اعتبار تخصیص یافته برای متروی کرج – هشتگرد در سال جاری خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تا کنون حدود 120 میلیارد تومان از منابع داخلی هزینه کرده‌ایم و از منابع دولتی تنها 10 میلیارد تومان در قالب اسناد خزانه تخصیص پیدا کرده است.

این مسئول توضیح داد: قول‌هایی از طرف سازمان برنامه و بودجه برای تخصیص منابع دولتی بیشتر داده شده و در صورت عملی شدن، سرعت تکمیل مترو افزایش خواهد داشت.

وی در پاسخ به چگونگی خرید تجهیزات مورد نیاز این پروژه افزود: خوشبختانه اغلب تجهیزات خارجی از قبل خریداری شده بود و اعمال تحریم‌ها مشکل چندانی در این خصوص ایجاد نکرده است.

صفدری گفت: سعی شده برای تامین تجهیزات باقی مانده از تولیدات داخلی با کیفیت استفاده کنیم تا بتوانیم در راستای تحقق شعار امسال گام‌های جدی برداریم.


انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز جهانی خلبان به همسرم و عشقم + عکس نوشته و استوری