جزئیات زندگی شخصی شکیرا و پیکه از زبان این خواننده سرشناس


جزئیات زندگی شخصی شکیرا و پیکه از زبان این خواننده سرشناس

شکیرا همسر کلمبیایی جرارد پیکه جزئیاتی از زندگی شخصی شان را در مصاحبه جدیدش بیان کرد

شکیرا همسر کلمبیایی جرارد پیکه جزئیاتی از زندگی شخصی شان را در مصاحبه جدیدش بیان کرد

شکیرا: گاهی من یا پیکه یک ماه از فرزندانمان دور هستیم

شکیرا همسر کلمبیایی جرارد پیکه در گفتگو با مجله ویوا که توسط روزنامه آرژانتینی کلارین منتشر می شود درمورد زندگی شخصی اش با این مدافع اسپانیایی به صحبت پرداخته است.

شکیرا در مورد زندگی با جرارد پیکه گفته:« من و پیکه یک زوج سنتی نیستیم. برای تقسیم کردن مسئولیتها و وظایف خانه و خانواده، توافق کتبی نداریم که کارها را بین هم تقسیم کرده باشیم. ولی هردویمان والدینی هستیم که حسابی حواسمان به فرزندانمان هست و هریک به هرنحوی که بتواند در مدیریت خانه کمک می کند. هر دویمان از دیگری حمایت می کنیم و حامی اصلی خانواده مان هم هستیم. ما شیوه دیگری به جز این، بلد نیستیم. گاهی وقتها پیش می آید که یکی از ما دو نفر برای یک ماه یا حتی بیشتر نمی توانیم فرزندانمان را ببینیم. سخت است ولی در طول این مدت دوری، خیلی به صورت ویدیویی با هم تماس می گیریم و دائما با هم درارتباطیم.»

شکیرا درپاسخ به کلیدهای موفقیتش در دنیای موسیقی و موانعی که دراین عرصه پیش رو داشته گفته:« بزرگترین مانعی که در کارنامه کاری ام توانستم آن را پشت سربگذارم، زن بودن در صنعت موسیقی است: زمانی که من فعالیت در دنیای موسیقی را شروع کردم، تبعیض جنسیتی زیادی در دنیای موسیقی و به ویژه آمریکای لاتین وجود داشت.» او در پاسخ به سوالی در مورد محبوب ترین ترانه اش گفت:« پاسخ دادن به این سوال غیرممکن است. هر ترانه زمان و شرایط خاص خودش را داشته.»



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: footballi.net


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق