بازی Gwent به زودی برای iOS عرضه می‌شود + تریلری جدید


بازی Gwent به زودی برای iOS عرضه می‌شود + تریلری جدید

در روز جاری تاریخ انتشار بازی کارتی متعلق به سری پرطرفدار Witcher، بازی Gwent برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS اعلام شد. چندی پیش به طرز غیرمنتظره‌ای اعلام شد که در ماه اکتبر قسمت سوم سری ویچر، یکی از محبوب‌ترین و زیباترین آثار نقش آفرینی برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. اما در این ماه تنها بازی ویچر منتشر نخواهد شد بلکه بازی Gwent نیز...

در روز جاری تاریخ انتشار بازی کارتی متعلق به سری پرطرفدار Witcher، بازی Gwent برای دستگاه‌های دارای سیستم عامل iOS اعلام شد.

چندی پیش به طرز غیرمنتظره‌ای اعلام شد که در ماه اکتبر قسمت سوم سری ویچر، یکی از محبوب‌ترین و زیباترین آثار نقش آفرینی برای کنسول نینتندو سوئیچ عرضه خواهد شد. اما در این ماه تنها بازی ویچر منتشر نخواهد شد بلکه بازی Gwent نیز راه خود را برای اولین بار به سمت دستگاه‌های موبایل و سیستم عامل iOS خواهد کشاند.

این بازی کارتی که در ابتدا به عنوان یک بخش مینی‌گیم در داخل دنیای The Witcher 3 گنجانده شده بود و بازیکنان می‌توانست به انجام ماموریت‌های مختص به آن بپردازند، آنچنان محبوب شد که استودیو سی‌دی پراجکت را مجاب کرد تا نسخه جدا و کاملی از آن را نیز عرضه کند. اگرچه قواعد ابتدایی نسخه حال حاضر همان قوانین مینی‌گیم ویچر 3 را دنبال می‌کند، اما تجربه‌ای بسیار زیباتر و بزرگ‌تر را ارائه می‌دهد.

با وجود آنکه در ابتدا هر کسی تصور می‌کرد بازی Gwent گزینه بسیار مناسب و خوبی برای یک اثر موبایلی باشد، اما مدت زمان بسیار زیادی طول کشید تا چنین امری محقق گردد. عنوانی که از مدت‌ها پیش در دسترس رایانه‌های شخصی و کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان قرار گرفته بود و کاربران iOS بالاخره می‌توانند آن را به زودی در تاریخ 29 اکتبر تجربه کنند.

در انتها باید اشاره کرد تمام پیشرفت‌ها و خریدهایی که پیش از این در نسخه PC انجام داده‌اید در نسخه موبایل نیز به اشتراک گذاشته خواهد شد و چیزی را از دست نخواهید داد. اما متاسفانه نسخه‌های کنسول از چنین ویژگی بهره نخواهند برد. در زیر می‌توانید تریلر معرفی را نیز مشاهده کنید:

بازی Gwent به زودی برای iOS عرضه می‌شود + تریلری جدیدبازی Gwent به زودی برای iOS عرضه می‌شود + تریلری جدید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معافیت معاملات بورس از مالیات بر عایدی سرمایه