رییس سازمان صمت گیلان بر لزوم رفع موانع تولید تاکید کرد


رییس سازمان صمت گیلان بر لزوم رفع موانع تولید تاکید کرد

رشت - ایرنا - رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه همه مسئولان و دست اندرکاران نظام به ایجاد رویکرد واحد در بستر اقتصاد و اشتغال ایمان دارند، گفت: استفاده از تمامی ظرفیت ها برای رفع موانع تولید ، مقابله با تحریم های دشمنان است.

گزارش روز یکشنبه روابط عمومی صنعت، معدن و تجارت گیلان به ایرنا، حاکیست؛ فرهاد دلق پوش در جمع هیئت مدیره مجتمع فولاد گیلان با حضور کریم کشور دوست مسئول دفتر ویژه رئیس سازمان برنامه بودجه کشور، در شهر صنعتی رشت اظهار داشت: نگاه به صنعت باید فرابخشی و برای رونق تولید باشد.

وی با تاکید بر لزوم رویکرد ویژه به حوزه تولید افزود: استفاده از تمام ظرفیت های معنوی و سیاسی جهت رفع موانع تولید و روند افزایش اشتغال، لازمه مواجهه با تمام قوا در برابر هجمه تحریم های خصمانه دشمن است.
وی تاکید کرد: خدمت به کارآفرینان و تولیدکنندگان را از وظایف و تکالیف خود و مجموعه ام می دانم و منتی نیز بر هیچ کس ندارم ولی باید مدیران بخش تولید نیز تلاش بی‌وقفه و پیگیری لازم را داشته باشند.
این مسئول شرط گذر از این رکود نسبی را برداشتن گامهای محکم تر از سوی مدیران بخش تولید دانست و گفت: قطعاً با هم افزایی تمام پتانسیل های ملی و استانی این موفقیت حاصل خواهد شد چون هدف استفاده مطلوب از امکانات و منابع برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر در حوزه تولید و توسعه اشتغال در استان گیلان است.
در ادامه کریم کشور دوست، مسئول دفتر دکتر نوبخت در گیلان پس از بیان اظهارات و شنیدن مطالبه هیئت مدیره مجتمع فولاد گیلان مبنی بر نیاز مبرم به تسهیلات سرمایه در گردش و ثابت برای طرح توسعه 150 هزار تن ورق گالوانیزه و پیش بینی اشتغال افزون بر80 نفر که نیمه تمام مانده است، قول مساعد داد که پیگیری لازم را جهت تامین نقدینگی واحد به انجام برساند.

در صنعت فولاد گیلان 9واحد شمش و میلگرد با اشتغال بیش از سه هزار و 200نفر به صورت مستقیم فعالیت دارند که هزار و 200 نفر آن در مجتمع فولاد گیلان مشغولند.

به گزارش واحد روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گیلان نشستی به منظور رفع چالشها و بررسی مشکلات صنعت فولاد به ویژه مجتمع فولاد گیلان با حضور نماینده محمد باقر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و رئیس سازمان در محل مجتمع فولاد گیلان واقع در شهر صنعتی رشت تشکیل شد.

در حال حاضر دو هزار و 950 واحد صنعتی در گیلان فعال است.

7296 /6030

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا